2011. november 30., szerda

Futásra fel, második fejezet.

No ez a mai már igazán rohanósra sikeredett. Gondoltam én, hogy a hétfő csak bemelegítés ... :)
Akkor reggel megint rohanás, kicsiket felöltöztetni, rohanás a bölcsibe. Erik el, már hátra sem néz, aztán rohanás haza ... de Kati néni még szól, hogy elkérné a pénzt, mert hát nagyon hónap vége van és fel kéne adnia (halkan megjegyzem, hogy nem borzasztó nagy összegről van szó, és amúgy is tudja, hogy odaadom, meg is előlegezhetné, de nem, inkább szól ...) Így rohanás haza, Maját felöltöztet, oviba be, majd rohanás egy automatához, mert persze hogy nem volt nálam pénz és újra vissza a bölcsibe.
Majd rohanás haza, ebédet főztem és közben elterveztem, hogy akkor a nagy csendben porszívozom egyet. Ezt csak Dundika szúrta keresztül, mert naná, hogy rájött az elalhatnék. Sebaj, legalább le tudtam ülni egy órára.
Majd 11kor indul a nagy menet. Csomagol, öltöz, öltöztet, rohanás Pimpihez, hogy odaadjuk a mami sapiját és az elkészült adventi koszorút, majd puszi-puszi, rohanás Erikért. Édes szívem, szuper jó volt, semmi gond nem volt vele. Igaz, az udvaron motorozás után megint unatkozott és szólt, hogy ő már éhes, be kéne menni :) Magdi néni mondta is, hogy kicist előbb kéne menni, hogy együtt egyen a többiekkel, mert láthatóan ha máso játszanak, őt már annyira nem érdekli a kaja és inkább ő is menne játszani. Így viszont éhes lesz ebédre ... mert hogy tízóraira is kérne már kaját. :) Kis haspók. Igazi pasi!!!
No, aztán rohanás Majáért az oviba, mert most persze nem akart ott aludni. Amit egyébként én sem bántam, mert úszás van és ilyenkor korábban befejezik az ebédet. Épp időben. Igaz, kicsit beszélgetni leálltam - miért is zárt be a kedvenc zöldségesem? Hát mert túl olcsó volt és derogált a népnek bemenni hozzá, nem esett útba ... no komment - de épp időbe értünk az oviba. Persze kaptam lecseszést, mert korán jöttem, még mesét szeretne hallgatni. No szó sem lehet róla ... akkor legközelebb itt alszol. :)
Aztán futás haza és ha már így alakult, akkor a múltkor elmaradt porszívózást is megejtettem, míg a törpök játszottak. Végül csoda módján sikerült mindnek elaludnia - el sem hittem - és viszonylag nagyot is aludtak, így én készülhettem kicsit a karácsonyra. Mikor felkeltek, vacsit készítettünk és mikor apa megjött én elrohantam aquázni egyet ... az óra végén már a lábam alig bírtam emelni, annyit futottam napközben.

És megjegyzem, hogy ennyi rohangálás mellett is kövér vagyok, és a héten is megkaptam, hogy látják, jön a negyedik ... :(

1 megjegyzés:

  1. Tojd le a hülye megjegyzéseket!!!! Majd lemegy, de szerintem vakok ezek, mert egyáltalán nem úgy néz ki, mintha negyedik lenne... csak egy icipicipoci, tornázol rá, és eltűnik;)
    basszus én olvasni alig győztem, hogy mit össze rohangáltál. tisztára mint egy pók a falon:D

    VálaszTörlés