2011. november 28., hétfő

Mert a hétfő mindig nehezebb ...

Persze, mert én találtam ki. Mert hogy ha Erik itthon maradhat, ha Maja oviba megy, akkor Maja miért ne maradhatna itthon, ha Erik bölcsibe megy.
Így hát reggel - mert miért ne éppen ma aludjunk el - kapkodva összekaptam a lakást és magunkat, két kicsit felöltöztettem és rohanvást ... de azért mégse tűnjön annak, nehogy Erik megijedjen, vagy elfáradjon indulás a bölcsibe. Ott vetkőztetés, és Erik szaladt máris be a csoportba, hátra sem nézve, mintha a világ legtermészetesebb dolga lenne ez.
Aztán rohanás haza, most már lehet, mert csak a babakocsit kell tolnom, az meg száguld, ha akarom, öltöztetés Maját és irány az ovi. Maja ugyan kicsit ellenszegülve, de végül ott alszik.
Így a déli rohanás elmarad. No, majd legközelebb ...
Azért hogy este sem unatkozzak, egy Zumbával toldottam meg a napot. Heninek a Maja tornájáról is kedve támadt és kis rábeszélésre elmentünk. Jaj, de jó is volt. Már el is felejtettem milyen jól tud esni, testnek és léleknek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése