2011. november 24., csütörtök

Harmadik nap a bölcsiben.

Kicsit késve érkeztünk, mert mamiék vonata kimaradt. Szeretem ezt a fajta szolgáltatást, ami az évek alatt mit sem változik. A MÁV már csak MÁV marad. Se szó, se beszéd, mintha nem is lenne, úgy csinálnak egy-egy vonattal kapcsolatban. Ja, kimaradt? A menetrend csak tájékoztató jellegű. Köszi!!!
MIndegy, túl nagy gond nem volt belőle. Maját elvittem oviba, megreggeliztünk kényelmesen és mami már itt is volt, Pimpivel!!! :))) Kicsit beszélgettünk és már indultunk is. Épp tízóraira értünk be. Magdi nénivel beszélgettem pár szót - többgyerekes gondokról, középső gyerek szindrómáról ... érdekes, hogy ugyan azok jönnek elő - aztán ajtó becsuk, szia Erik. És délben mentem csak érte, ebéd után.
Szépen elvolt, eljátszott, nem volt vele gond. Ebédből kicsit keveset evett - később elmondta, hogy mert meleg volt :/ - minden szuper volt.
Lelkes volt és aranyos. És tényleg azt érzem, hogy ezt a sajátjának érzi, ez ő és büszke rá. És mesél Majának, Maja kérdezi, és viszont. És beszélgetnek az oviról és bölcsiről. És van már barátod? :)
Magdi néni szerint Erik aranyos volt, mert az egyik kislánynak felajánlotta, hogy nagyon kócos, de hoz neki csattot, mert nekünk úgyis sok van és majd akkor ő is szép lesz. :) HÁt ilyen a mi Erikünk.
Aztán nagyot aludt itthon ... aludt volna nagyobbat is, csak Jana felordított és halsütés közben nem tudott a cicimen lógni. Aztán játszottunk nagyot Pimpivel és mamival. Jó gyorsan elment a délután és már indulhattunk is a tornára.
Ott aztán ERik megint hozta a formáját, beült a könyvtárba és olvasott. Illetve mivel korán érkeztünk, mindhárman beültek és olvastak. Olyan édesek voltak, szerencsére a telefonommal sikerült lekapnom őket ... remélem egyszer majd ide kerül a kép. :) Szeretem ezeket a pillanatokat.
Aztán Erik ott is maradt, így én csak Jana után rohangáltam, de beszélgetni is tudtam. :)
Jó kis nap volt, annak ellenére is, hogy csak pár szót tudtam váltani mamival. :) majd legközelebb!!! :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése