2011. november 19., szombat

Erik úszik!

Már emlékszem tavaly is terveztem, aztán Jana születése közbeszólt és nem lett végül belőle semmi. Idén ismét felvetődött, hogy Erik is járhatna valamilyen sportra. Megint felvettem a fonalat és sikerült őt egy úgy tűnik szuper csoportba beiratni.
A múlt szombaton voltak először. Apás programnak terveztem, ők elmennek úszni, mi meg lányosan főzünk, csinálunk valamit. Kiderült, hogy apának nem is kell bemennie, ez nem is olyan úszás. Ő járt a legjobban, mert csak taxizna, és közben meg van egy bő fél órája semmittevésre.
Szóval, múlt héten elmentek, és Erik egész jól vizsgázott. Bemerészkedett a vízbe, bátran, csinálta a dolgokat, csak akkor tántorodott meg egy kicsit, mikor Ildikó néni meg szerette volna fogni, hogy körbe vigye. Aztán már nem nagyon volt kedve a dolgokhoz, de azért nézte, figyelte.
Később az oktató elmondta, hogy ez ilyen. Barátkozni kell vele, aztán kiderül egy pár alkalom után, mi a helyzet. Hát nem adtuk fel, és most is elmentek.
Persze mondanom sem kell, Maja a múltkor is amellett lobbizott, hogy ő is mehessen, de akkor kitartottam. Most viszont apa mondta, hogy hagy menjen, nézze meg ő is. Aztán az események követték egymást és már csak azt láttam, hogy jött az sms, hogy mindkettő a vízben.
Történt ugyanis, hogy Eriknek elment a kedve, már bemenni sem akart. Szerencsére ott volt Maja és leülhetett a medence szélére, bíztatva ezzel Eriket. Aztán a következő pillanatban Ildikó néni már őt is megfogta és beljebb vitte és már együtt csinálták a feladatokat.
Hát nem tudom. Elég vegyes érzéseim vannak. Szerettem volna, ha Erik kikerül kicsit Maja szárnyai alól és önnálló élményei vannak. Ugyanakkor nem tudom, hogy nem e korai még neki. Aztán Majának is már van sok programja - hittan, torna, néptánc - szerintem ez már túl sok lenne neki, pláne, hogy a délutáni alvásokat igyekszik hanyagolni. Meg hát anyagilag is már elég sok lenne ez így. De Erik tény, hogy bátrabb Majával, és ő ezt nem is így éli meg.
Meglátjuk. Mindenesetre most nagyon nem tudom mi lesz a jövő héten ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése