2011. november 25., péntek

Negyedik nap a bölcsiben

És egyben beszoktatásunk vége is.
Mert hogy reggel elkísértem, puszit nyomtunk egymásnak és már csak délben ebéd után találkoztunk. Vagyis kivételesen nem én, hanem apa ment érte, mert hogy itthon maradt. Volt nagy öröm!!! És Magdi szerint semmi gond nem volt vele. Csak egyszer keseredett neki, mikor pisilés közben olyan lett a kisnadrágja. :) De nem volt gond, kicserélték és már rohant is játszani.
Ebédelni sokat evett, meg úgy egész nap is.
Aztán Maját is begyűjtöttük és olyan nagy volt az örömködés, hogy Erik alig akart lefeküdni. Végül csak sikerült lenyomni, és addig Majával leszaladtunk elkészíteni az adventi koszorút. Ketten mentünk, csodásan haladtunk. Nagyon ügyes volt, büszke voltam rá. Bár a megszólalásig szinte olyan lett, mint a tavalyi, de azért mégsem. :)
Majd mikor kész voltunk, gyorsan felszaladtam Erikért és mivel a tavalyira nagyon vigyáztunk, megmaradt, ezért ő is kidíszített egyet. A kicsike kis baj az volt, hogy a tavalyi díszek is megvoltak, azokat ragasztottuk fel, és volt ami Majának megtetszett és szerette volna az övére rátenni. :) De megegyeztek szépen és most minden hiba nélkül abszolváltuk ezt is. :)
Addig Jana szépen elvolt apával, illetve már nagyon fáradt volt, mert alig egy órát aludt, így apa levitte sétálni. Édesek voltak, mikor utánuk mentünk.
Most Maja maradt itthon - úgy látszik nagyon bejön nekik ez az egyedül maradok itthon dolog, rettentő büszkék magukra - Erikkel mentünk utánuk. Bár Erik közölte félúton, hogy én menjek csak nyugodtan Janáért, majd ő visszamegy egyedül ... no azt azért mégsem engedtem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése