2011. november 18., péntek

Gyerekvilág kiállítás









Már szemeztem vele, és be is írtam jó előre a naptárba. Ugyanis két éve már voltunk és nagyon jól éreztük magunkat. Akkor Pimpi kísért el minket. Már eleve, hogy kimozdultam Erik születése után szinte először, meg hogy jókat beszélgettünk, sétáltunk és csomó érdekes dolgot láttunk. Hát idén szerettem volna megint elmenni.
Úgy alakult, hogy kedvezményesen tudtam jegyet venni - ami jó is volt, mert a másik jegy árát parkolásra, meg ruhatárra költöttük - és apa is ki tudott venni szabadásgot.
Bár az induláskor megbántam mindent - úgy tűnik három gyerekkel elindulni nem kis feladat még mindig nekem és egyre kevesebbet megyünk is el mostanában emiatt - de odaértünk és minden jól alakult.
A gyerekek várták és nagyon tetszett nekik. Mindenki nagyon jól érezte magát. Annyira, hogy 11 fele értünk oda és déután 4 volt, mikor Jana aludt egy 20 percet. De este 7kor jöttünk el ... persze az autóban kidőltek, de érdekes mód a hazaút elégvolt arra, hogy feltöltődjenek. :)
Szóval volt minden. Egy csomó játékot kipróbáltak, gyúrmáztak, festettek, bicikliztek, sőt még Alma koncert is volt, kivételesen nem a hagyományos műsor volt, olyanokat is énekeltek, amiket nem szoktak.
Nagyon jól éreztük magunkat és bár rengeteg pénzt elszórtunk, mégis azt gondolom, megérte. No meg nem minden hétvégén van ilyen gyerekbarát program!!! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése