2011. november 20., vasárnap

Csilli és a doktorhalak

Tegnap olyan élményben volt részem ...
Az úgy kezdődött, hogy Csilli célozgatott nekem valamire, de nem értettem. Aztán megkérdeztem és nem akartam elhinni. Olyan édes volt, hogy kitalálta, hogy menjünk el egy érdekes halpedikűrre, aztán meg beszélgessünk egyet a sugarshopban, sütizzünk és csacsogjunk.
Hihetetlennek tűnt nekem, hogy én, komolyan???? Megbeszéltünk egy időpontot és valóban megtörtént minden!!!
Értem jött, tehát még ezt sem kellett megoldanom és egy fantasztikus délutánt töltöttünk el. Nekem legalábbis felejthetetlen volt.
Már nem csak a halpedikűr miatt, bár kétségtelen, hogy a nap fénypontja volt. Ezt úgy kell elképzelni, hogy egy doktor halakkal teli akváriumba kell beletenni a lábadat, és a piszkos munkát ők elvégzik. Vagyis lerágják a felesleges és elhalt bőrt és mintegy 20 perc múlva olyan babapopsi sima lábakat kap az ember, amit napokig csak simogat és nem hiszi el. És mindemellett kellemesen bizsereg és mintha finom apró lábmasszázsban is része lenne. Egyszerre volt lelkiegben felemelő és testileg hatásos. Szerintem ezt egyszer mindenkinek ki kéne próbálnia ... jelentem, én töröm máris a fejem ,hogy ne csak egy alkalom legyen nekem ...
Aztán miután én kiélvezkedtem magam a halakban, Csilli meg túlélte a thai masszázst - nem mondom, hogy kedvet kaptam tőle ... sőt, remélem, soha életemben nem élem meg, hogy még fizetek is azért, hogy megkínozzanak!!! :))) - sokkal finomabb tájak felé vettük az irányt.
Vagyis megcéloztuk a Sugar shoppot és úgy besütiztünk .... jaj, de jól esett!!! És csak beszélgettünk és beszélgettünk és azt vettük észre, hogy besötétedett. Aztán haza lettem fuvarozva, és valahogy a témák és a beszélhetnék nem akart csökkenni. Érthetetlen módon este hét volt, mire hazaértem. Én nem is értem, hogy repülhetett el így el az idő.
De nagyon jó volt. Jó volt lelkileg is egy kicsit feltöltődni, kicsit mással foglalkozni, mint a gyerekek ... kicsit csacsogni, kicsit jobban belelátni más életébe, kicsit jobban megismerni azokat, akiket olvas az ember, de nem nap mint nap lát ... remélem, lesz még alkalom rá, hogy megismételjük ... már ha te is úgy gondolod Csilli! ;)

1 megjegyzés:

  1. Naná, hogy ismétlünk!!!!:)) én is szuperül éreztem magam, csak azt sajnálom, hogy úgy elrepült az idő... szerintem másnap reggelig beszélgettünk volna:D Na majd legközelebb folytatjuk, sőt nekem már a mozi is eszembe jutott, ha már Krisztián azt mondta, hogy mehetsz te is, majd értedmegyek (akár este is) és megnézünk valami filmet együtt!:)

    VálaszTörlés