2011. november 22., kedd

Első nap a bölcsiben

Reggel Maját elvittem oviba, majd gyors reggeli után papa is megérkezett és már indulhattunk is a bölcsibe.
Végül nagy rábeszélés árán velem, mert hogy közölte, hogy ez fiús program, így papával menne. :/ Azért még első nap ne kisfiam!!!
Sajnos kicsit rossz tapasztalatom lett. Pénteken telefonált a vezető helyettes, hogy ne hétfőn menjünk, majd csak kedden. Így mentünk. De még mindig nem volt Kati néni, Ica néni meg kicsit olyan ezer felé álló dologgal kissé azt se tudva mi is van. Keresgélnünk kellett, aztán csak meglett a játszó csoportba volt. Ekkor már Erik lelkesedése kicsit lohadt. Aztán irodába mentünk, nem is értem minek ... végül csak bejutottunk a csoport szobába, illetve az átadóba. Ica néni szólt Magdi néninek aki kijött és nevettünk egyet, hogy akkor most bemutatkozzon vagy ne. Mert hogy anno Maja a napocska csoportba járt, és most meg a mellette lévő katicába fog járni Erik, Magdi nénivel meg egyszerre voltunk terhesek, sokat beszélgettünk és Grétije 2 hónappal idősebb mint Jana. Szóval ismerős volt ... mégis fura volt mindent máshova pakolni, másik csoportba menni.
Kicsit kaotikusra sikeredett minden, mert valahogy nem is tudom ... pedig elegen voltak, nem is volt sok gyerek, viszont az egyik kisfiú folyamatosan sírt, hangosan. Magdi mondta, hogy neki ilyen nehéz a lelki világa, addig fog sírni, míg engem lát. Én mondtam, hogy akkor inkább kimegyek, de mondta ne, majd neki kell ezzel megbírkóznia. Ami engem illet, én borzasztóan rosszul éreztem magam ettől. Meg zavart is a folyamatos ordítás.
Mikor bementünk a csoportba, pont tízóraiztak, így Erik leült és ő is evett meg ivott. Aztán játszottak. Erik feltalálta magát, minden nagyon érdekelte. Látszott rajta, hogy azt se tudja mihez nyúljon, nagyon tetszettek az új játékok. Aztán megint kaotikussá vált minden, mert hogy eldöntötték kimennek, közben egyik kislánynak a státusz vizsgálatára is sort kerített a doktor néni ... a kisfiú még mindig üvöltött ...
Végül mi is kimentünk, Erik láthatóan jól érezte magát, az udvart is felfedezte, motorozott ... aztán lassan haza kellett jönni, meg is unta kicsit, illetve én szóltam hozzá és ez egy kicsit kibillentette.
No, hazajöttünk. Végülis majdnem dél volt, mire hazaértünk. Holnap majd ott is ebédelhet.
Alapjában jó volt, mert Erik benn is tudott játszani, a kinti játékokat is felfedezte. Tetszett neki, értette mi van, megismert mindent, az ordító kisfiú sem zavarta ... bennem kicsit zavaros most minden. Sok kicsi van a csoportba, Magdi mondta is, hogy majd jó korán mehetek Erikért, mert hogy korán esznek, mert soknak segíteni kell az evésben. Azért ennek nem örülök, hogy ilyen sok kicsi van. Két kislány van, akik 3 évesek, nem tudom felfedezik e egymást. Illetve állítólag - és szerintem is - az ordító kisfiú lehet majd partnere Eriknek, mert hogy alapból értelmesnek látszott, meg szimpatikusnak is, csak hát érzékeny a lelkem ... :)
Szóval vegyesen vagyok most ... majd meglátjuk mot hoz a jövő. Egyenlőre most a héten legyünk túl, aztán kiderül meddig tart a lelkesedés, és hogy egyáltalán jól érzi e majd magát.
Amit kicsit sajnálok, hogy nem Ivetthez kerültünk. Két éve nagyon megszerettem, és szimpatikusabb is volt a másik csoport, meg ott lenne Zsófi is, meg valahogy megbíztam benne ... viszont Magdival sincs bajom, a társa Gyöngyi is aranyos, meg biztos nem olyan kaotikus a csoport sem, biztos megzavartuk most az életet ... meglátjuk. Kicsit láttam Ivett szemében is, hogy miért nem hozzá mentünk ... haj, ha tudtam volna ... de biztos jó lesz majd így is. Meglátjuk.
Holnap folyt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése