2011. november 21., hétfő

Szülinapi party

Tegnap szülinapi bulira voltunk hivatalosak. Egy édes pici lány lett három éves, éppen akkor, mikor apa betöltötte a 33at. :)
Délelőtt még elmentünk egyet vásárolni, mert apának én kabátot szerettem volna venni, magamnak meg cipőt, mert a tavalyi téli bakancsom már így 10 év után kezdi feladni a harcot. Hát nem mondom, hogy fergetegesre sikeredett a vásárlás. Mivel én előző nap óta csak kaptam ... mert hogy elmentem egy délutánra a gyerekek meg bűntettek. Jana lerázhatatlanul lógott rajtam, a másik kettő meg szó szerint széttépett. Ez másnap is folytatódott és a délelőtt szó szeirnt katasztrófába torkollt. A bolt közepén felváltva ordítoztunk velük, hogy szakadjanak már le a játékokról, hogy értsék meg, hogy nincs pénzünk, nem tudjuk elindítani, és hogy nem, azt sem kapják meg, és hogy legyenek már szívesek és ebbe a boltba jöjjenek be, és nem, nem kell kipakolni a cipőket és nem, nem kell kergetőzni a dobozok között és egáyltalán nem bújócskázásra találták fel a felakasztott ruhákat. Borzalmas volt!!! Felváltva ordítottak és sírtak és egyszerűen kibírhatatlan volt.
De aztán csak sikerült megvenni, megnézni amit szerettünk volna, és még be is ültünk az autóba hogy hazajöjjünk és letegyük őket, hátha ha alszanak, megváltozik minden. Alvás volt, de alig és minden ugyan ott folytatódott. Elgondolkodtam rajta, hogy nem a két nagyot, hanem a kicsit viszem magammal ...
Aztán végül a két naggyal átmentünk Zsófiékhoz és elég jól viselkedtek. A buli jól sikerült, anyukák jól elbeszélgettek, gyerekek kellő mértékben megőrültek ... minden jó volt, fantasztikus sütit ettünk és fél 8 körül távoztunk.
Persze apa és Jana nagyon jól elvoltak nélkülünk és persze Jana megint büntetett, cicin lógás van szinte azóta is. :/ Nem baj, nekem akkor is jót tesznek ezek a röpke kiszakadós órák!!! És nem adom fel!!! :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése