2012. augusztus 8., szerda

Szilva szedés

Viki hívott minap, hogy akarok e szilvát. Mert hogy eltenni, vagyis lekvárnak. Csilláék a faluba költöztek és van szilva fájuk, azon rengeteg szilva és szívesen veszik, ha valaki megszabadítja tőle őket.
Én meg, mivel eredetileg szerettem volna sok lekvárt meg ilyesmit eltenni, rábólintottam. (a nagy eltevésből eddig csak egy kevés eper lett, mert hiába vártam ,hogy majd lemegy az ára, nem ment ... és ez eléggé elvette a kedvem)
Szóval felkeltünk és vittünk egy jó nagy játékos ládát és elmentünk Vikiékkel Csilláékhoz. Megnéztük a kis házat, ami tényleg nagyon kis cuki lett és szedtünk jó sok szilvát. Nehézség volt, hogy ugye egyedül mentem a hárommal, akik közül egynek mindig kellett valami. Ráadásul Dundi nem épp a legjobb hangulatában volt. A végén azért sikerült a nagyokat szilva szedésre bíztatni, és akkor csak Dundit kellett elszórakoztatnom. De így is majdnem tele lett a láda.
Ma már, mivel később írom a bejegyzést elmondhatom, sikerült megfőznöm a lekvárt és igazán finom lett. Én minden reggel eszem és akiknek adtam belőle, azok is dícsérik. Elégedett vagyok magammal, és nem beszélve arról, hogy egy eléggé letargikus hangulatomba talált meg ez a program és igazán jót tett a lelkemnek a szedés az ott lét és a lekvár főzés is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése