2012. augusztus 11., szombat

Piac és Forrás

Apa megkezdte két hetes szabadságát. Már alig vártuk-tam, és hát nem mondom, hogy egyszeráen ment. :) Úgy voltunk vele, ha elmegyünk valahova, gyorsan sok pénzt költünk, inkább itthon maradunk és megpróbálunk költség hatékony programokat kitalálni.
Így volt ez szombaton is, mikor is kitaláltam, hogy menjünk el Tahitót-falura, mert láttam, hogy termelői piac van. És én mindig szenvedek a zöldség gyümölccsel, mert útálom a zöldségest, a másik csak néha van nyitva és rengeteget cipekedek, amit rendelek, az meg bár nagyon finom, idegesít, hogy pénteken itthon kell lennem és ráadásul alvás időbe jönnek.
Szóval elmentünk, megnéztük és vettünk is pár jó dolgot, de az ígért front nagyon megjött és rettentő hideg volt. Fáztunk. Gyorsan végeztünk ettünk lángost és elmentünk a Lajos forráshoz. Viki mondta, hogy jó kis hely és hogy szombaton piknikeljünk ott.
El is mentünk, jó kacskaringós oda az út, de finom friss a levegő és szuper a kilátás, finom a kút vize és van egy nagy tisztás, ahol bár pár darab játék van, a gyerekeket mégis alig lehetett elrángatni onnan. Még pacikat is láttunk.
Kb két órát voltunk ott úgy hogy szuper jól elvoltak a gyerekek, futkároztak, játszottak, elvoltak, de végül csak haza jöttünk mert a hideg kifogott rajtunk. De én vagyok a hibás, mert hogy nem vittem pulcsit ... ki gondolta volna, hogy egyik napról a másikra megfordul az idő ... bárki aki itt él, de én nem vagyok még hozzá szokva ... azóta van pulcsi az autóban. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése