2012. augusztus 9., csütörtök

Hosszú nap végére

Szóval, eléggé letargikus hangulatomban azt találtam ki, hogy én már pedig igenis elviszem a gyerekeket valahova, mert a meleg és a bezártság kezd mindenki agyára menni.
Így esett a választás a Margit szigetre. Állatkert lett volna, mert hogy a gyerekeknek aznap ingyenes lett volna, de egyedül nem mertem bevállalni. Sok lett volna az utazás és egész nap ... aztán estére rájöttem, az sem lett volna fárasztóbb mint így. :)
Szóval reggel hévre szálltunk és elmentünk egészen az Árpád hídig, ahol is begyalogoltunk a szigetre. Készítettem jó kis párizsis zsömléket és azokat egy árnyékos asztalnál megettük. MIndenki egész jól evett, és gyorsan, mert mögöttünk volt egy kis játszó és már nagyon szerettek volna oda menni. :) Evés után megtámadták és olyan jól érezték magukat, hogy másfél óra múlva is ott voltunk, én meg azon tanakodtam, hogy akkor ennyi volt a kirándulás, mert hogy idő van mehetnénk haza.
De nem, ők nagy nehezen eljöttek onnét és nem akartak haza menni, hanem sétálni. Így elindultunk az eredetileg tervezett útvonalon keresztül a szigeten. Bebarangoltunk szinte mindent. Megmásztunk minden fát. Maja igazán kiélhette a fára mászási kényszerét. :) És élvezte is. Megnéztük a kis állatkertet, és megsimogattuk az őzikét is. :) Simogattunk pacit és nevettünk sokat. A végén a szökőkútnál megettük a szendvicseink maradékát, megnéztük a zenére táncoló kutat és elindultunk hazafelé.
A baj az volt, hogy Dundi kiterülve elaludt a hátamon, eléggé hátra hanyatlott a feje, közben meg ezren voltak a héven, mert hogy Sziget fesztivál volt és semmi hely, de mikor lett volna is, majdnem elfoglalták. Dundi a haza utat végig aludta, itthon kelt az ajtóban, a nagyok is elfáradtak, de nem aludtak.
Én még egy gyors lekvár főzést megejtettem, majd elmentem Henivel pizzázni, apára hagytam őket, azzal a jelszóval, hogy jól lefárasztottam őket, nem lesz gond ... hát persze ők nem így gondolták. ;)
De szuper jó kis nap volt, kár, hogy fényképezőt nem vittem ... majd legközelebb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése