2012. augusztus 16., csütörtök

Cirkusz

Ez egy nagyon előre tervezett program volt. Akciósan vettem a jegyeket és szóltunk Anitáéknak is, így már jó előre foglaltunk helyet és megbeszéltük, együtt megyünk.
Gondoltuk, jó időben megyünk, és akkor még az állatkerti simogatót is útba tudjuk ejteni. Hát kicsit másként alakult.
Mert hogy addig minden rendben volt, hogy a hévről leszálltunk az Árpád hídnál. De ott közölték, hogy biza a villamos nem közlekedik, így pótló buszok járnak. Felmentünk a megállójához és épp előttünk ment el. Vártunk kicsit - nagyon meleg volt, majd felkászálódtunk a buszra, és velünk együtt még nagyon sokan.
 Aztán a busz úgy döntött, hogy megy pár megállót, és a célállomásunk előtt egy megállóval letett minket. Persze csak a mi buszunk volt így ezzel, a többi tovább vitte az utasokat, de mi így jártunk. Így át az úton és újra vártuk a villamost. Az meg csak nagy nehezen jött, mintha fél óra telt volna el. Aztán végre megjött és felszálltunk és megtettük azt a rettenetesen sok egy megállót. Utána már csak egy kis séta következett és még épp volt időnk az állat simogatóra is. A gyerekek hősök voltak, szuperül viselkedtek már a meleghez és a körülményekhez képest. :)
 Utána végre megkezdődött a cirkusz. Szerintem jó helyünk volt, kb arra felé ülhettünk, mint anno Pimpivel két évvel ezelőtt. :) Szépen sorban ültek. Én gondoltam, hogy Janának és Eriknek nem veszek jegyet, ők majd az ölünkbe ülnek. Nos, ők meg egyáltalán nem így gondolták. A három gyerek, Anita, Maja és Erik megosztoztak két ülésen ...
 Jana meg ... nos ő megint terelt minket. Ült apa helyén, apát leüldözve a lépcsőre, még jó, hogy szélső helyünk volt. Bár én azért gondoltam szélsőt, hogy ha nem bírja kimenjünk. De bírta, élvezte és ült ülésben ...
 Lépcsőn ...
 És ölemben is. Eljátszotta, hogy fél. De csak bújni akart ... meg szopizni néha ;)
 A nagyok is szerintem nagyon élvezték a műsort. Tényleg kicsit elvarázsol az egész. Még mi felnőttek is tátott szájjal néztük egy egy produkciót. Elvarázsolt minket is. Andi, Anita anyukája mondta, hogy ő ezután már nem is megy vándor cirkuszba. hát igen, fővárosi nagy cirkusz az tényleg megér egy napot!!! :)


Naaagyon elfáradtunk, mire hazaértünk. De megérte minden pillanata. :)))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése