2012. február 29., szerda

Fánkevő verseny


Szerintem ez külön posztot érdemel.
A mamiéknál megrendezésre kerülő farsang egyik szórakoztató versenye a fánk evő verseny volt.
Azt hiszem, Pimpi találta ki, mamit meg nem kellett nagyon rávenni. Én megemlítettem, hogy akkor most talán lehetne és már mami rendezkedett is és a következő pillanatban a három gyerek a székeken állt és kezükben ripsz ropsz ott volt a fakanál, amin egy kötél lógott a végén pedig aza bizonyos fánk.
Pimpi és Maja, Én és Jana, végül Apa és Erik.

Mondanom sem kell, hogy mikor felcsendült a rajt, apa már le is harapta a fánk felét. :) Nagyon úgy tűnt nyerésre állnak. Aztán Pimpi is belehúzott, egész jól haladt, naná, hiszen Maja segített neki, megfogta, ha nem is a fánkot de a zsinórt mindenképpen, hogy ne himbálódzon annyira a fánk. Én meg Janával ... hát csúnyán kikaptunk. Mert Jana fogta a fakanalat, mami fogta Janát, én meg kerestem a fánkot. Mert Jana eltávesztette, azt hitte a cél az, hogy minél jobban himbálódzon a fánk, és hogy ki nem tudja megenni. Hiába segített mami, Jana olyan ügyes volt, hogy mire elkaptam a fánkot a számmal, már ki is rántotta.
(szerintem látszik Jana arcán az elszántság! :))
A leginkább Maja izgult, nagyon akart nyerni, mint mindig mindenben. Persze apáék nyertek, de csak egy orrhosszal - Pimpi orral :) - de ezt ő azért zokon vette, Erik a tőle megszokott vigyorral konstatálta, hogy apával megint jó párost alkottak. Jana meg megnyugodott, mert szinte egészben megmaradt a fánk ... azt hitte, mi nyertünk ... :)))))
Sírva nevettünk a végén. Jó kis pillanat volt!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése