2012. február 20., hétfő

Mikor már azt hiszed vége ...

De nem.
Kezdődött ugye, hogy Jana két oltást kapott, majd 3 napig levakarhatatlan volt, persze lázastól. Aztán fejre esett. Aztán megint lázas lett és levakarhatatlan. Aztán apa beteg lett ... Majd Erik, Maja, Jana ... és persze én is bedőltem a sorba.
Apa influenzás lett szerintünk, 3 napig csak aludt. Majd hétfőn fájt a tüdeje. Végül szerdán eljutott orvoshoz ... hörghurut.
Kedden Erik az oviban volt, megnézte a bábszínházat. Majd másnapra belázasodott és meg sem állt 39,3ig. Két nap magas láz ... már jól van, csak köhög és néha hőemelkedése van és persze nincs étvágya, csak taknya ...
Aztán csütörtök hajnalban Majánál is megérkezett a magas láz, csak neki 40 fokig ment fel, és szinte levihetetlen volt. Gyakran két órán keresztül borogattuk, mire lement már indult is felfele. Most már nincs olyan magas láza, de még mindig felugrik 38,6ig és köhög, nagyon, aludni alig bír és persze neki is megmaradt a taknya.
Jana szombaton dőlt be a sorba, velem együtt. Mikor már azt hittem, nem bírok több éjszakát lázzal, kiderült, mégis.
Bár lelkiismeret furdalásom van, mert nem voltam vele 100%os. De mentségemre legyen mondva, tényleg kész voltam.
Vasárnap jött el a mélypontom, mikor délután Janánál is 39,3at mértünk. Úgy éreztem, nem bírom tovább ... nem bírom a lázat, ég a testem - a saját testemmel próbáltam őket hűteni, hozzám tapadtak én meg átvettem a hőjüket, közben taknyos lettem - megfázhattam ettől, nem kaptam levegőt és a torkom is fájt és köhögtem. Apa átvette Janát én meg aludtam másfél órát ... jobb lett.
Ma hétfő van. Apa egy hete most ment dolgozni. Tegnap féltem, hogy fogom bírni egyedül a hárommal. Éjjel jobban lettem, talán nem keveset segített, hogy láztalan volt mindenki, illetve Majának mértem egy 38,2öt és kapott gyógyszert, majd Janát is melegnek éreztem és kapott gyógyszert, később már nem voltam benne biztos, hogy meleg volt.
Aztán a reggel bíztatón telt. Már veszekedtem velük ... aztán Majánál 38,8, Jana 38,6 ... gyógyszer, orrfújás, takony ... és mikor már azt hiszed vége, kiderül, hogy mégsem ... holnapra van időpontunk a doktor nénihez. Oviba a 28ból 7en vannak. Egyik ovónő is kidőlt ...
Hát már mondhatom, igazán elég volt!!!!!!!!!!!!!!

1 megjegyzés:

  1. basszus... jól kifogtátok:(( Andikám, most nem (sem) írok hosszabban, hajnalban utazunk, de vasárnap már itthon leszünk, és jövő héten megcsörgetlek, aztán megbeszéljük, hogy mikor menjünk a doktorhalakhoz!!! Utána pedig lélekápollak egy kicsit a cukiban!! Fel kell töltődnöd valamennyire, mert nem embernek való, amit kiállsz folyamatosan... Ölelés, és annak ellenére, hogy mostanában nem jutok el a kommentekig, sokszor eszembe jutsz nap, mint nap!:) puszik♥

    VálaszTörlés