2012. február 14., kedd

Apa beteg ...

És én ezt már úúúúúúgy unom!!!! Már ötödik napja. Tegnap gondoltam, hogy már 3 napja nyomja az ágyat, de hétfő este már leült gépezni, így én azt vontam le, hogy jól van. Ezért megbíztam olyan nehéz feladattal, hogy vigye már el a játszószőnyeget, amit eladtam ide a kerületbe. Meg vigye be Eriket az oviba, mert bábszínház lesz és befizettem.
Erre ma kijelentette, hogy nem megy még ma sem dolgozni, helyette most már tényleg elmegy orvoshoz, mert még mindig nincs jól.
Persze hétfőn már bepróbálkozott az orvosnál, két órás várakozás után unta meg. De ma szerintem kitartó lesz, reggel elment, mert persze nem tudja mikor rendel, de szerintem estig nem is látjuk ... csoda ha unom, már az ötödik napja tartó non-stop szerepet?
Arról meg csak halkan írok, hogy Erik az éjjel rosszul lett, széthányta az ágyát és egész éjjel magas hőemelkedése volt, most is lázas és el kéne vinnem orvoshoz ... vagy valami ... és pénteken farsang és mi lesz így????!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése