2012. február 6., hétfő

Harmadik napja

20 perceket alszik nappal. Ez azt jelenti, hogy reggel 6 és este 8 között mindösszesen 20 percet alszik. Ez persze azzal jár, hogy nyőgös, fáradt, semmi nem jó ... pláne aludni. Általában cicin töltődik. Vagyis órákat lóg rajtam, a szó legszorosabb értelmében. És ásít és semmi nem jó ... Nem értem én ezt, mikor láthatóan fáradt és aludna. De persze velem, rajtam, csak és senki ne legyen a közelben. És még véletlenül se fogjak neki valaminek, mert azt hisztivel tölti.
És a legújabb, hogy már éjjel is sokat kel. Míg kb egy hete ha letettem 8kor, négyig bírta, most újabban visszatértünk a kiabálós éjszakákhoz. VAgyis már éjfélkor rákezd és ha mázlim van, akkor óránként 20 percet ordítozunk, ha nem, akkor félóránként. Én komolyan nem értem, hogy bírja ezt ... én már kész vagyok. Szó szerint. MA elbeszélgettem, vele, és megkérdeztem, szeretné e, hogy az anyját a kómába kergesse ... csak nézett rám, és nem értette. Mikor mindent megért és válaszol. Most nem ... :/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése