2012. február 13., hétfő

"fantasztikus" hétvége

Történt ugyanis, hogy apa pénteken azzal jött haza, hogy fáj mindene és remeg. Hurrá!!!
Ezzel ki is dőlt és hétvége nagy részét remegve a paplan alatt töltötte.
Míg én szombaton elcaflattam a gyerekekkel a boltba bevásárolni, majd miután a lehetséges kínaikba babakocsival nem lehet bemenni :/ a használt ruhás meg zárva volt, jobb híjján az anyagos bolt felé vettük az irányt és még mielőtt kockára fagytunk volna vettünk anyagot Maja farsangi jelmezéhez. Mert mi más is lenne, mint hercegnő ... vagy esetleg királylány. :)
Megvettük az anyagot, majd a szombat nagy részét anya mikor varrod már meg felkiáltásokkal telt.
Vasárnap így a napom nagy részét a varrógép előtt töltöttem, közben persze főztem és gyerekeztem, apa kidőlve feküdt a hálóban. Mivel Majának mondtam, hogy csak akkor tudok varni, ha játszik Erikkel, így ők elvonultak, a kicsi meg utánuk ... igaz néha megleptek, hogy kész van már? Meg hogy meguntam Erikkel a játékot. :)
Persze nem lett kész, mert a felvarrások mindig leszakadtak, de azért hordható állapotba került és nem szólta le, hogy randa. Ma megcsináltam az utolsó simításokat, remélem jó lesz rá. Ha hazajön akkor lefényképezem. Meg mert már ideje lenne képet is feltenni ide. :)
Így nem maradt más, hogy Eriknek is varrjak valami jelmezt.
És ő meg mi más szeretne lenni, mint ... naná, hogy HŐS LOVAG!!!!
Holnap megyek veszek anyagot ...
Apa meg még persze ma sincsen jól, orvosnál ül fél napot, pedigszerintem már semmi baja ... persze nem szerinte ... pasik!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése