2012. február 27., hétfő

Olyan történt, ami már nagyon rég ...

Történik ugyanis, hogy mostanában Jana ismét elszórakoztat éjjelente. Megint borzalmasan alszik. Tegnap végre kiolvastam egy könyvet és sikerült későn lefeküdnöm. Fél egy is volt, mire ágyat értem és reggel hatkor már keltem. Ez idő alatt, Jana mintegy 6x volt fenn és tarkította éjszakám úgy mindegy egyes alkalommal 20 perces hisztivel, vagy épp ha már nem bírtam, akkor cicin lógással. De ez azért nem célre vezető, mert ha cicit adok neki, akkor azt úgy kezeli, hogy akkor az már ott is marad és ha megpróbálom kivarázsolni a szájából, akkor megint nem úszom meg a hisztit.
Szóval a pocsék éjszaka után, persze nem ez volt az első, csak most későn is feküdtem és reggel korán keltem, ami a beteges időszakban nem sűrűn fordult elő. Szóval reggelre használhatatlan lettem. Így mikor a két nagyot szétdobtam oviba, bölcsibe, itthon sztrájkoltam és semmit nem csináltam. Lefeküdtem a tv elé. Jana meg mellém, és aludtunk egy órát.
Aztán délben felkerekedtünk és elmentünk a nagyokért. Aztán haza, ebéd és Erik bement aludni. Maját is beparancsoltam, de végül kijött, de akkor mi már Janával szintén bementünk. Sztrájkoltam és cicim ide vagy oda, megérte nekem, hogy mintegy két órát rajta csüngve aludtunk ... Maja is befeküdt végül mellénk és ő is elaludt.
No és ez az, ami már nagyon régen történt meg, hogy délután mind a négyen aludjunk!!!! Hej de jó is volt. Így most felszívom magam, apát elküldöm vigye el az eladott járás segítőt, és mikor hazajön ellépek egyet Zumbázni Henivel!!!!!!! :))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése