2011. december 21., szerda

:) rossz napok

csak nem akarok gyógyulni. Mindig visszaesem ...

Tegnap fodrásznál voltunk, én meg a nagyok. Eriknek marha rövidre vágta, de fiú, nem gond. Még jól is áll. De Majának is iszonyatosan levágta ... egész este sírtam miatta. Persze megnő ... 3 hónap és lesz rendes haja ... :/ de akkor is. Karácsonyra így elcseszni neki ... ő meg drága csak simogatja a semmit és mondja, de anya, én hosszú hajat szeretnék már, nem rövidet ... én meg csak sírok ...

Jana meg nem alszik. Cicin éjjel és nappal és már annyira unom az altatását ... meg az egész alvás mizériáját ... éjjel órákig lóg a cicimen és kb átlagban 5ször kel. Nappal meg jó esetben alszik egy órát nélkülem ... rossz esetben annyit sem ... annyira unom már, hogy el nem tudom mondani. Folyamatosan rajtam lóg, egyik kezemben állandóan ő van. Másikkal meg próbálom intézni a dolgaim.
De még csak véletlenül sem simogathatom meg a nagyokat, ne adj isten ölembe üljenek. Akkor hiszti rohamban tör ki. Tegnap kendőben sétáltunk és a nagyok kezét megpróbáltam megfogni ... majdnem kiesett a kendőből úgy üvöltött ... nagyon nehéz most nekem vele. Persze közben meg egy tündér, de hogy levegőt se tudjak nélküle venni ... még wc-re is csak úgy tudok menni, ha az ölemben ül közben ... és azt hiszem, többet van cicin, mint egy újszülött ... elfáradtam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése