2011. december 20., kedd

Fodrász

Gondoltam én, hogy majd jót teszek.
Még karácsony előtt szépítkezünk egyet. Én és a gyerekek. Már hosszú volt a hajunk és ráfért egy KIS igazítás. Hosszas hezitálás után, (sajnos) nem Évihez mentünk, mert úgy volt, hogy egyedül leszek a hárommal és Évi a múltkoriból kiindulva lassabban dolgozik és inkább a nyáron már egyszer kipróbált Gabit választottam. Persze az meg sem fordult a fejemben, hogy mondjuk nem kellene egyszerre mennünk, hanem elsőre elviszem a gyerekeket, aztán később egy másik időpontban elmegyek én is. Á, ilyenek nem jártak a fejemben, csak az, hogy milyen jól kigondoltam én ezt.
Aztán végül úgy alakult, hogy szerencsére Pimpi épp ráért, így el tudott jönni Janára vigyázni, aki épp el is aludt, mikor menni kellett volna.
Odaértünk és persze várnunk kellett. Később megkérdezte, hogy ugye kettőre kellett jönnünk, mondtam nem, fél kettő! Már ekkor gyanús lehetett volna ... de nem, vártunk. Gyerekek meg kezdtek bepörögni.
Aztán végre sorra kerültünk. Először persze hős bátor Erikünk ült be. Kérdezte Gabi, milyen legyen. MOndom jó kis fiús. Nekiesett és úgy levágta, hogy gyakorlatilag a mi saját gépünkkel is neki mehettem volna, talán hosszabb marad úgy. Mami jobban levágta neki a nyáron.
Aztán jött Maja. Kérdezte milyen legyen. MOndom jó kis csajos. Meg hogy arra gondoltam, hogy hátul nyírjuk föl, hátha akkor hosszabbnak látszik. Talán ezt értette félre, és a nyírjuk jól fölt, ő nyírjuk jól meg-nek hallotta. Lényeg, hogy neki esett, hullottak a tincsek és igazán csak itthon eszméltem fel, hogy teljesen olyan vágott neki, mint Eriknek. Úgy meg kopasztotta!!!! Az amúgy sincs haja gyereknek most egyáltalán nem lett. Semmi lányos, vagy csajos nem lett benne. Ráadásul itthon még utána is kellett igazítanom, mert bár azt kértem, hátul nyírja fel, hátul meghagyta a hosszát és egyszerűen olyan bundesligás frizurája lett. :/ Sírtam! Konkrétan tényleg!!! Így elcseszni, ráadásul karácsony előtt!!! És bár később láttam, hogy jól áll neki, a tényen mit sem változtatott, hogy kislányoknak nem vágnak ilyen hajat. 16 évesen nekem is volt ilyen, de akkor már ... és első ránézésre, mivel a betegségben is jól megfogyott, úgy nézett ki, mint a beteg gyereke, akinek a betegsége miatt kellett levágatni a haját. Ránéztem és a gyomrom összeszorult ... jaj, csak ne!!!!
És mikor megsimogatta és szólt, hogy anya, de én hosszút akartam, nem rövidet ... de szerencsére nem zavarja túlzottan.
Én még annak sem tudtam örülni, hogy hármunk közül legalább engem jól megcsinált ... kit érdekel!!!!! De Maja haja!!!!
Hát így jártunk ... Anya megint túlokoskodta a dolgokat! :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése