2012. november 3., szombat

Bárányhimlő?

MIkor felütötte a fejét kb egy hónapja, reménykedem, hogy elkapják. Aztán vártunk, vártunk. Reggel ők voltak az elsők, és szinte utolsóként hoztam el őket. Persze nem csak azért, mert tutira akartunk menni, hanem mert ők nem hagytak más választást. Így is sírva hoztam el őket nap, mint nap. Szóval reménykedtünk, mi mindent megtettünk. Aztán Maja egyik nap fejfájásra panaszkodott. Aznap nem ment oviba, Erik igen, és mikor mondtam mi van, Böbe néni mondta, kezdődik. Ő egyébként is azt mondta, tuti elkapjuk, hiszen hiába a pirosba indult, de együtt vannak az udvaron, délután össze vannak eresztve, és úszni is együtt voltak. Szóval Maja fejfájása nem volt jel. Hacsak nem az, hogy másnap Böbe néni kisfia és Lexi is bárányhimlős lett. Aztán vártunk. És vártunk. Már átmentünk egy ugyan gyógyulóban lévő baráthoz, Olivér és apukája is elkapta. De semmi. Sőt, még Lexivel is találkoztunk, alig egy héttel a pöttyök után. Persze, ok, tudom én, hogy nem tuti a módszer, no de mégis úgy éreztem, hogy tettem érte.
Aztán tegnap már feladtam. Hangosan is kimondtam a játszótéren, hogy hiába minden, úgy néz ki, az idei bárányhimlőt megúsztuk.
És mikor hazajöttünk, nézem Erik hasát és felfedeztem egy pöttyöt. Meg még egyet a hátán. Nagyon bárányhimlőnek tűnt. Aztán aludtunk, de ennél több nem volt. Aztán fürdésnél még egy párat ... de ugyan annyival kelt fel reggel. Szépen lassan alakul, szerintem. Most már hőemelkedése van. A pöttyök nem változnak.
Hát ... meglátjuk.

Persze, nem jó ez, mert nem jó, ha betegek, ráadásul ez egy hosszan elnyúló betegség, sok szobafogsággal, no de akkor is, talán túlleszünk rajta és akkor vége lesz ... örökre. :)

Kicsit bosszant, hogy ma jönnek haza Bogiék, és megbeszéltük, hogy találkozunk, hiszen még nem is láttuk a kis Leot. De azért annak meg örülök, hogy legalább nem fertőzzük meg őket. Mert a pöttyök megjelenése előtt pár nappal már fertőz. És ha úgy mentünk volna át ... Szóval ebből a szempontból tök jó. :)
De már közben kigondoltam, hogy szerintem apa kivesz szabit, én meg elmegyek egyedül. Elvileg, úgy tudom, hogy úgy nem lehet megfertőződni. Én már voltam, és majd jól kezet mosok. :) Csak nem hagyhatom ki, hogy ne lássam az unokafivéremet ... vagy ki is ő nekem! :) No és persze ne feledkezzünk meg Liliről és ha ügyesen gazdálkodom, akkor még Lucát is láthatom. :) Szervezek ezerrel!!! És beteget ápolok. :)
Bár egyenlőre kopp-kopp-kopp, jól van. Semmi nem látszik rajta. Csak a törzsén van az a pár pötty, meg kettő a nyakán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése