2012. november 26., hétfő

Maja

Ma reggel összebújva ültünk a kanapén. Csak ő meg én voltunk ébren. Ő az ölembe kucorogott, már alig fér el, itt ott lelógott. Közben öleltem és simogattam, és azt mondtam neki, hogy ő az első és egyetlen legnagyobb szerelmem. Ő az, aki megtanított szeretni, és akitől a legtöbbet kapom. Aki tükör nekem, akivel nincs más teendőm, csk szeressem. Akivel a legjobb beszélgetni és aki mindig meghallgat ... sőt tanácsot ad.
Imádom a csajt. És el sem hiszem, hogy mindjárt sulis lesz. Görcsbe áll a gyomrom, ha arra gondolok, hogy suliba megy, hiszen most született. Hogy el kell engednem a kezét, és talán majd olyan dolgokkal találja szemben magát, amiket neki kell megvívni, amik próbára teszik. Pedig tudom, hogy állja a sarat, mert erős, és megold mindent, mégis ő az én egyetlen picike lányom. Akit nemrég még a karomban tartottam, ringattam órákat, együtt sírtunk, nevettünk. Ez soha nem változik. És mégis. Olyan nagy már.
Olyan okos, mindent megold. Nagy kötelesség tudata van. Unatkozik, ha nincs feladat. Neki mindig kell valamit csinálnia. Soha nem fárad el. MIndig tud rajzolni, alkotni. Olyan gyönyörűen. Pegazust és unikornist rajzol, és tündéreket, és hercegnőket. És leírja a családban mindenkinek a nevét, pedig csak egyszer mutattam. És gyakorolta, és emlékezett rá. És kíváncsi és mindig segíteni akar. anya mikor sütünk már sütit. Anya keverhetem én? Anya akor én majd kivágom!
És a legkötözködősebb is. A legjobban tudja kiborítani Eriket és az apját. Már látszik, hogy kamaszodik. Már látszik, hogy próbálgatja a határokat, már látszik, hogy fülel, szemmel tart mindent és mindenkit. És olyan nőcis. Ma kifestettük a körmeit. Mert már olyan szép hosszúra megnőnek - nemrég még rágta - és vigyáz rájuk. Sminkel és hajat bodorít. És nem vesz fel akármit. Imádja a szoknyát és a kopogós cipőt. És hercegnő lesz. :)
Közben meg olyan kis törékeny. Alig eszik - bár egyre jobban - és egy kis betegség rögtön meglátszik rajta. Lefogy még jobban. MInt egy kis tornász lány, vonaglik. :)
Minden nap elképedek rajta. MInden nap meglep, hogy milyen nagy már. Közben meg édes kis szeretgetni való bogárka, aki a dícsérettől szárnyakat kap, aki olyan antennákkal rendelkezik, hogy hihetetlen. Imádom, minden porcikáját.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése