2012. november 13., kedd

Nagy döntés ...

Hát, másnak nem, csak magamban vívódom.
Szóval az úgy volt, hogy kb egy hete apa azzal jött haza, hogy megkérdezték, nem mennék e vissza. Mert hogy a helyemen a csaj felmondott.
Hát nem kis fejtörést okozott, annak ellenére, hogy tudtam a választ.
Mert egyrészt nagyon kecsegtető, hogy valahova vissza várnak, pedig én letettem róla. Azt mondták, hogy nem igazán várják vissza aki már egyszer elment. Másrészt a távolság ... és hát sokminden változott azóta. De ugyan akkor egy biztosnak mondható állás, ahol tudom mi vár rám és tudom képes vagyok mindazt megcsinálni, amit elvárnak tőlem - jó az angol tudást nem, de ... sose mond, hogy soha.
De ott van a távolság. Ami három gyerek mellett legyőzhetetlennek látszik. Tömegközlekedéssel megoldhatatlan, ha meg beruháznánk egy autóba, nos akkor is jó esetben egy óra az út. De jó esetben, mert bármikor bele lehet futni egy dugóba. Bármi történhet.
MOndták, hogy nem kéne korán benn lennem, tehát lehetne, hogy én viszem őket reggel oviba, iskolába ... és majd apa hozná el, akinek viszont úgy kéne rendezni a munkaidejét, hogy viszonylag korán le kéne lépnie. Bár szerintem megoldható lenne a 6 órás munkaviszony is ... azért ennyire konkrétan nem beszéltünk róla. De akkor is. Ha 9re beérnék, ami azt jelenti, hogy 7kor kezdenem kellene kiszórni a gyerekeket, akkor háromkor léphetnék le ... bár ez így nem is hangzik rosszul, mert négyre értük tudnék menni. Mert pont az a másik bajom, hogy Majának iskola jövőre. Azt azért nem szeretném, hogy a portással üldögéljen reggel és este. Mert még az ovi toleráns.
Végül is az is felmerült, hogy elmehetnénk albérletbe arrafelé. Kiadnánk a miénket és ott meg bérelnénk egyet. Igaz ennek anyagi oka nem lenne valami fényes, hiszen csak veszteséggel tudnánk megvalósítani. A miénket nem lehetne annyiért kiadni. Ha ez lenne a megoldás, akkor végülis "csak" Eriket kéne kiszakítanom. Hiszen Maja sulit kezd, neki mindegy. Jana még nem intézményesített, tehát neki is mindegy. Egyedül Erik szakadna ki a tényleg szuper kis közösségből.
De mindegy is. Mert egyenlőre nemet mondtam, többek között azért, mert hogy Jana még kicsi. Meglátjuk. Végülis úgy érzem, nem zártam be az ajtót mögöttem. Meglátjuk mi lesz ősszel.
Vicces, hogy megkérdeztem a gyerekeket is, hogy mit szólnának a költözéshez. Maja nagyon lelkes volt csak annyit kért, hogy kertes házba menjünk. Nem érdekli, hogy messze, csak legyen kert. :) Édes, ennyi a vágya!!!! Már régóta és sokszor mondja. Másnak is. A nyári maszatoló is azért tetszett neki, mert kertben voltunk végig.
Szóval, majd meglátjuk. Mindenesetre arra nem volt rossz, hogy elkezdjünk gondolkodni. Persze nekem még mindig nem akar kifényesedni az a rész, hogy mi lesz ha dolgozok a nyári szünettel. Egyszer valaki azt mondta, hogy suliban összesen 15 hét van egy évben, ami szünet. Hát ezt két szülő szabiból nem tudja megoldani. És a nyár naaaaaaagyon hosszú!!!!

hát csak le akartam írni ezt is, hogy ne maradjon el.
Egyenlőre most elnapoltuk a döntést. Meglátjuk mi lesz később.
Most próbálok az itthoni dolgaimra koncentrálni. Sokminden készül, lassan új blogot kell nyitnom, hogy azok se merüljenek feledésbe. És hát rögtön utána itt van Maja suli választása ... haj, hát majd az egy másik poszt ...

Ja, és bárányhimlő első felvonás vége. Erik tökéletesen jól van. Ötödik naptól láztalan, a pöttyök nagyon szépek, még azok is amiktől féltem. Esnek le a varrok. Annak ellenére szüperül gyógyul, hogy mindenkivel szemben én nem kentem rá semmit és nem adtam neki semmit. Jobban gyógyul mint mások. :) Persze ez szerintem bőr függő is ... és még azért nincs vége.
Most van a 10. nap, szóval remélem a lányok nem húzzák sokáig!!!!
De ha belegondolok, hogy mintegy 7 hete van bárányhimlő az oviban és nem sikerült belefutnia Majának ... ha Jana sem kapja el, pedig Erikkel együtt aludtak minden éjjel ... hát ajánlom nekik, hogy ne így legyen!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése