2012. november 19., hétfő

Bárányhimlőről utoljára

Igazából a péntek volt a leghúzosabb a lányok ügyében. Estefelé már nagyon nyügösek voltak, és éjjel meg én szinte semmit nem aludtam. A két lánnyal alszom ilyenkor, mégpedig úgy, hogy keresztbe fordulunk az ágyon, és én középen alszom, ők meg a két oldalamon. Így legalább nem kell felkelnem egyikhez sem, és mindig kéznél vannak, ha csak meg is ébredek egy hőellenőrzésre. Szóval az éjjel nagyon húzós volt. Felváltva viszketett és mikor egyiket megnyugtattam, elaludt, akkor kezdte a másik. És tényleg folyamatos volt a váltás. Szörnyű volt. Mondjuk nem tudom, lehet volt valami a levegőben is, mert tényleg extra nyűgösek voltak. Meg akkor adtam nekik fenistil cseppeket is, amiket mindenki mond, hogy attól kevésbé viszketnek. Janának először, Maja már kapott és igaz is, hogy neki jobban viszketett. De akkor éjjel mindkettő kapott és tényleg viszketett nekik. Szóval, ez a gyógyszer nekünk nagyon nem jött be. Utána nem adtam soha többet egyiknek sem, és nem is volt baj.
Már reggel jobban voltak, igaz még volt hőemelkedésük, de vasárnap már az sem, és Majának vasárnap reggelre láthatóan jobbak voltak az arcán a pöttyök. Reggel nézegettem. :) Jó, hogy velem alszanak. :)
Azóta minden rendben. Szépen javulnak.
Nekem ma, hétfőn jött el a második mélypont. Ma Erik ment oviba, Jana hisztizve kelt, pedig tényleg mindent megtettem, hogy ne legyen rá alkalma. De ha mást nem, megtalálta a zokniját, ami le volt csúszva ... vagy túl fel volt húzva ... ezzel nem tudtam mit kezdeni. Aztán Erik kezdte, hogy három hét szenvedés után, hogy ő oviba akar menni, ma reggel már nem akart ... persze, ha belegondoltam, értem én, én is izgultam volna, de ott és akkor igazán nem esett jól. aztán Maja egész napos szenvedése. Mert ő nem játszik Janával, mert ő nem csinál semmit .. egész nap a kanapén szenvedett, fejen állt. Vagy egyik vagy másik testvérével veszett össze. Mert hogy ERik csak délelőttös volt. Szörnyű volt a mai nap ... és most este meg ... őrjöngés és nem bírok magammal. Én meg már tényleg nem bírom ezt a bezártságot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése