2012. május 1., kedd

Majális 2012



Üvegtigris büfé - Tinnye és Piliscsaba között




Talán megint eléggé hagyományosra sikeredett az idei majális. Itt voltunk, ami a képen van. Előző este épp a tv-ben volt és mondtam apának, mi lenne, ha elmennénk. Kicsit ugyan félreértés volt köztünk, mert én úgy gondoltam, hogy délelőtt, apa meg a délutánra szavazott volna.
Mondjuk általában ez így is van. Apa szeret sokáig pihenni - mondjuk fura, hogy csak akkor, ha itthon vagyunk, mert ha mamiéknál vagyunk, akkor állítólag nem tud aludni mert hiányzunk és akkor már hajnalban fenn van. Bezzeg ha itthon vagyunk, akkor ... nem is tudom meddig aludna. Persze csakis úgy, hogy közben a gyerekek a fején ugrálnak, ő meg időnként felordít ... már megszokhatnám a látvényt és a hangokat ... de nem megy. Sokmindent elviselek, de a reggeli ordítást azt egyáltalán nem. Pedig van belőle részem rendesen hétvégén.
Szóval, felkeltünk, komótosan elkészültünk és útnak indultunk. MOndjuk az idő nem volt épp a legjobb ... de fél óra alatt kényelmesen ott voltunk, nagyon meleg volt, de gyönyörűen meg van csinálva. Van egy nagy tó, azt körbe lehet sétálni, van picike játszó, padok itt ott, van vendéglő is, ahol ebédelni is lehet, ha úgy adja a pénztárca ... először nem értettük minek ez ide. Aztán elkezdtem fantáziálni és rájöttem, hogy micsoda csodás esküvőt lehetne itt tartani. Hangulatos, csodás környezet, van fílingje az már biztos. Én ha tehetném, tutira itt tartanám. Ez olyan nekem valós lenne.
Szóval szépen körbe sétáltuk, virágot szedtünk, futkároztunk, igazán piknikes hangulat volt. Aztán még kicsit henyéltünk a hűsben, megnéztünk egy motoros banda indulást - mert hogy nagyon forgalmas ám a hely, egyáltalán nem olyan, mint a filmben. :) Jönnek mennek a motorosok, de autósokból is sok akad. Aranyos volt a motoros banda, mert csupa apám korú volt benne, nők is természetesen. Mosolyogtak a gyerekekre, felbőgették nekik a motort ...
Talán azért is tetszett itt, mert mintha megállt volna az idő. Mindenki mosolygott mindenkire, madár csiripelés, motor bőgés, természet, napsütés, csodás fények, hangulat ... jó volt.
Aztán persze üröm is vegyüljön az örömbe, hazafelé Jana bealudt, Maja behányt, Eriket meg alig bírtuk ébren tartani. Mivel Maja hányt, apa ideges lett, én meg arra, ahogy reagált és vezetett ... mindenki felhúzta az orrát, duzzogás volt a délután. :( Így megy ez már ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése