2012. április 29., vasárnap

Majális

Naná, hogy nem unatkozunk.
Hiszen az élet nem áll meg, még ha másnap a buli hangulatától ittasan és kicsit fáradtan is keltünk.
Korán keltek, és míg ébredeztek, gyorsan összepakoltam és 9kor már úton is voltunk mamiékhoz. Mert hogy náluk is nagy majálisozás volt a strandon, strandnyitással egybekötve. A mamiék, vagyis az okmányiroda is kivonultak, részt vettek a főző versenyen, sátrat állítottak és buliztak.
Így mi sem hiányozhattunk.
10kor már lenn is voltunk és épp jókor érkeztünk, mert ahogy a fő úton haladtunk, éppen elénk fordult be a lovas és fogatos fergeteg. Sok lovas és lófogat vonult fel egymás mögött, megszámlálhatatlanul sok, elvileg ez volt a reggeli ébresztő, mikor is a falu népét felkeltik és bulira hívják. A gyerekek úgy fellelkesültek, hogy a kocsiból lógva számolták a pacikat és csodálták a szép gúnyába öltözött fiatalokat.
Mikor odaértünk, megkerestük mamiék sátrát, majd reggeliztünk, olyan finom hurkát, amit már rég nem ettem. Sétálgattunk, ugráló váraztunk, táncosokat néztünk, koncertet hallgattunk végig, játszottunk ... minden volt.
Igaz, a gyerekeken is látszódott, hogy az előző nap sokat kivett belőlük, Erik eléggé nyűgös volt, Jana meg a játszó részen idegesítette fel magát úgy, hogy végül megharapott egy kisfiút.
Itt üzenem Melindának, hogy azért Gergő semmi Janához képest, mert egyszer Jana úgy rendre teremtette és leküldte a kiskocsiről a lejtőn, hogy Gergő kettőt sem tudott pislogni ... aranyosak voltak nagyon!!!! A maguk szintjén kommunikáltak, hihetetlen volt.

Délután volt már, mikor éreztem rajtuk, hogy na most aztán ... így fogtuk magunkat és a jó időre való tekintettel bevetettük magunkat a strandra. Én apró indokkal nem mentem vízbe, de a gyerekeket hat lóval sem lehetett volna visszatartani. Apával és papával lubickoltak.
Én meg filmeztem őket - ahogy Maja életében először fogja magát és alá merül és úszkál a víz alatt és még az orrát sem fogja be, csak mert ő most ezt gondolta - meg szedtem ki a már kockára fagyott gyerekeket és melegítettem fel őket. :) Végül még a játszó részt is bírtokba vették.
Mikor végeztünk, papa kiment a két naggyal, míg mi Janára ruhát küzdöttünk, és mire kimentünk Erik felfalta a kedvenc mézes sütijét és vígan elaludt Pimpi ölében. :)
De már későre is járt, 5kor haza indultunk.
Nagyon elfáradtunk, de jó kis napunk volt. MIndenki olyan jól érezte magát, igazán ki tudtunk kapcsolni, és csak élvezni, hogy süt a nap, szép az élet és van három csoda gyerekünk!!! :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése