2012. április 12., csütörtök

Le vagyok maradva

Szépen lassan - na nem mindig - telnek a napok én meg azon veszem észre magam, hogy nem írtam semmit immár 11 napja. :(
Kicsit rohanós volt a múlt hét,aztán meg lementünk mamiékhoz kicsit levegőzni. Naná, hogy ekkorra időzítette az időjárás az aktuális tavaszi hóesést, így sok levegőzés nem lett belőle, viszont lett nyuszikázás, meg locsolkodás. Erik életében először elment és ... hát nem locsolta meg a lányokat, mert épp nem volt túl jó kedve, de azért jó sok piros tojást kapott. :)
Kedd óta itthon vagyunk és valahogy csak telnek a napok.
A múlt héten Erik hányt hébe hóba. Csütörtökre elterveztem, hogy akkor lesz a bölcsis húsvét, így Erik megy bölcsibe, de Maja már nem megy oviba. Együtt leszünk. Erre hívtak a bölcsiből, hogy menjek érte, mert hányt. Mire érte mentünk, már nem volt semmi baja az ünneplés pedig már lekezdődött, így a bölcsiben ért minket a húsvét. :) Persze a lányok is beálltak és Zsolti bácsival együtt énekeltek és táncoltak.
Aztán megint semmi baja nem volt Eriknek, de azért még egyik nap mamiéknál hányt. Majd a lányok kezdték, asszem kedden talán Jana hányt, hajnalban meg Maja. Azóta meg kicsit híg a székletük. Így arra jutottam, hogy a héten Maja még nem ment oviba.
Kicsit elővigyázatosságból, nehogy felülfertőzödjön, no meg a hétvégére készülünk ... :)
De arra is rá kellett jönnöm, hogy jövőre már tanköteles lesz, így az oviból is már csak orvosi igazolással hiányozhat. Onnantól meg már ... haj!!! Szóval nem is bánom, hogy itthon van. Jó ez így mindenkinek. Komolyan nagyon jól elvagyunk.
Tegnap a csillagvárba mentünk el vettem egy könyvet, amit már nagyon érgóta egyik ovis társ anyukája javasolt. Épp olvasom és nagyon élvezem. :) Ma meg Eriket kísértük el fodrászhoz!!! Már jó nagy volt a haja, így ő megérett rá, hogy levágjuk. Meg egyébként is, elvileg melegedik az idő. :)
Egyenlőre esik. Sebaj, ebben is van jó. Lassan pörgünk fel a feladatokhoz, valahogy minden olyan nyugis körülöttünk és hát ez a mostani esős idő épp jó ennek.
Azért remélem eljutunk tornázni ma, mert egy kis pocsolyázást ígértem gumicsizmában ... ha már Janának is vettem egy naaagyon cuki Minie egereset. :)
Hát így vagyunk mostanában. Öregesen, lassacskán, de megvagyunk. És most ez jó!!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése