2012. április 27., péntek

Előkészületek

A héten úgymond semmi különös dolgom nem akadt, csak össze kellett dobnom egy 11 fős hercegnős házibulit. :)
A szokásos programok (bölcsi, ovi, torna) hol segítettek ebben, hol meg nem. Legtöbb időmet a gép előtt töltöttem és kutattam, hogy miként is legyen.
Végül találtam egy oldalt: www.meseparty.hu aminek nagyon megörültem. Apával este megbeszéltem, tetszett neki, de végül másnap mami unszolására felvettem velük a kapcsolatot és szerdán megrendeltem egy igazi hercegnőt a bulira. Rettentő aranyosak voltak, mert pár óra elteltével jelentkeztek és mondták, hogy kicsit zűrösen, de úgy tűnik meg tudják oldani a partyt. Átrendeztek mindent és akkor 6 órakkor megjelenik az ajtóban egy hercegnő, aki átadja a tortát az ünnepeltnek, ajándékozás, játszás és a végén egy koronázás.
Nagyon megörültem, így a kitalált programokkal úgy éreztem jó lesz a buli. Vásárolgattam pár dolgot, egész héten járkáltunk Janával, és közben agyaltam, mi hogy legyen.
Azért is féltem tőle, mert nem tudtam, hogy az anyukák, apukák maradni szeretnének e. Mert ekkora lakásban 8 meghívott és annak szülei ... hát nem mondom, hogy kényelmesen elférünk.
Szóval, izgi hét volt ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése