2012. április 22., vasárnap

Húzós hét ...

Úgy volt, hogy majd hét végére tesszük Maja szülinapját, de kiderült, hogy szombat munkanap. Sebaj, mozgosítottam kicsike családom, hadrendbe álltak és megbeszéltük, hogy míg apa dolgozik, mami és papa elviszik a kicsiket a buli idejére, Pimpi meg segít nekem lebonyolítani a bulit.
Aztán gondolkodtam és rájöttem, nem fog menni. A héten nagyon sok mindent el akartam intézni és még a bulival is sok teendő volt, így eltoltuk az egészet egy héttel.
De nem unatkoztunk ám.
Hétfőre csokis muffint sütöttünk Majával az oviba, hogy ott is megünnepelhesse a születésnapját.
Kedden tanácsadásra voltunk hivatalosak, a lányokkal. Persze Erik is jött. Az eredmény: Maja 5 évesen 15,5 kg és 109cm. Hallása és látása jó. Janám meg majd 19 hónaposan 4940g és 76cm (épp egy jól megtermett 12 hós adatokkal rendelkezik. Maja ennyi idősen 9650g és 83cm volt, Erikről nincs adat, csak 15hós, de az is nagyobb, 9050g és 79cm)
És mivel olyan béna időben volt a tanácsadás, mondtam Majának, hogy már ne rohanjunk el az oviba, ma hagyjuk ki, és inkább menjünk el Julcsihoz a maszatoló klubba. Először nem tetszett neki, de aztán mikor vége volt, közölte, hogy ő bizony máskor is el szeretne jönni. Nagyon jó volt, festettünk és szélforgót készítettünk, aminek nagyon nagy sikere volt később is.
Szerdán elvittem a nagyokat oviba, bölcsibe, majd mivel közeleg az adóbevallás ideje, így Janával elballagtunk az OEP-hez, igazolást kérni. Persze előtte és utána útba ejtettük Pimpit, aki kisegített a bérletével. Jó nagyot sétáltunk, de Janára egy szavam nem lehetett, tündérien viselkedett végig, csak a végén aludt el. :)
Csütörtökön meg az ortopédiára látogattunk el Janával. Kicsit zavart, hogy még mindig lábujjhegyen jár, de szerencsére megnyugtatott a doki, hogy semmiféle anatómiai baja nincsen. Mások szerint, viszont agyi éretlenségre utalhat, de most ebben nem tudok dűlőre jutni. Még Eriket is szeretném megnézetni, remélem hamarosan eljutok vele ... nem tetszik nekem a lába.
Pénteken már pihenősre fogtuk a napot.
Szombaton a lemondott buli helyett, buliba voltunk hivatalosak. Apa elment dolgozni, én meg összeszedtem a gyerekeket és elhéveztünk a Csillagvárba, ahol Gyurci - apa barátjának a kisfiának - volt a szülinapi bulija. Délelőtt így jól kirohangálták magukat a gyerekek, jól elfáradtak. Jó kis buli volt, leszámítva, hogy Maja persze megint talált egy nagyobb kislányt - aki nem mellesleg nem buli meghívott volt - és vele játszott, és Erik is ragadt hozzájuk, főleg a kislány testvérével egy nagyobb fiúval játszott.
Mire hazaértünk, már Pimpi fogadott minket, aki időközben jól kipihente magát, no meg Jana is, aki útközben bealudt ... Így a nagyokat már nem tudtam letenni aludni, de Jana még visszaaludt. Nem sokra rá, pedig mami és papa is befutottak és így családi körben is meg lett ünnepelve Maja 5. születésnapja.
Leszámítva, hogy mikor búcsúztak el, az ajtóban jutott eszembe, hogy hiszen még van torta és pezsgő. :) Gyorsan visszafordultak és még egyszer megköszöntöttük a nagylányt.
Az estét pedig egyedül csináltam végig, mert apa koncertezett ... a Dürer kertben voltak, végre valami nívos helyen léptek fel. :)

Szóval, jól meghúztuk a hetet, utólag nem bánom, hogy így alakult. Közben pedig jól ráizgultam a hercegnős bulira ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése