2012. május 24., csütörtök

Évzáró

Mert ennek is eljött az ideje. Második éve jár Maja az oviba és megint év vége van. Ami engem illet, én már nagyon várom a nyarat, elfáradtam a sok rohangálásban, öltözésben, időre futásban ... de rajtuk is érzem, hogy elég már.
Maja is az elmúlt napokban annyira nem evett, azt gondoltam, elfáradt - később kiderült, lehet ez is benne van, de sokkal inkább, hogy hátul a maradandó! foga bújt elő neki :).
Szóval, délután évzáró volt. Megint Pimpi volt az ügyeletes bébiszitter, mert nem akartam a két kicsit is becipelni, mert úgyse bírták volna ki. Még Erik csak csak, de Jana nem maradt volna a seggén ... én meg nem láttam volna belőle semmit.
Pedig most elég sokat szerepelt. Többet is, mint egy átlagos középsős. Volt egy feladat, ahol a nagycsoportosok verseltek és mikor Paula szólt, hogy akkor mehetnek középre, akkor Maja felkiáltott, hogy meg én is!!! :) és tényleg ment, és Bálint épp őt számolta kis és együtt mondták el a pünkösdi királyos verset. Úgy kezdődött, hogy a fiúk és lányok egymással szemben álltak és egyik fiú kijött, kiszámolta Maját Bálint és szólt neki: gyere elő te szép leány! - hát ezen már mindenki mosolygott. A szép leány meg előjött. :)
Édes volt Maja látszott, mennyit fejlődött az egy év alatt. Nem volt zavarba, szépen mondta a verseket, másét is halkan suttogta, figyelt végig, bár rettenetesen meleg volt! és érződött hogy ők is fáradtak és melegük van.




Büszke voltam rá! Aztán amint vége lett, enni sem akart :( ivott egy kicsit, odaadta az óvónéniknek a virágot és szaladt ki az udvarra. Mondjuk igaza volt, jobb idő is volt ott kinn. :)
Még jó sokat játszott, majdnem mi jöttünk el utoljára, de hát nem is baj, kiélveztük mindketten a perceket. :)

Apáék, mert hogy Pimpit apa váltotta, meg a játszótéren vártak ránk. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése