2012. június 1., péntek

... mosoly

Naaagyon rossz kedvem volt.
Délelőtt oviban voltunk, Jana folyamatosan hisztizett, és egyébként sem élek fantasztikus napokat mostanában.
Hazavonszoltam őket, szó szerint ... majd fogtam Janát, beraktam a kiságyába, lehúztam a redőnyt és mondtam, most egyedül elalszol ... szó nélkül elaludt. Majd szóltam a nagyoknak, hogy anya fáradt, lefekszik, majd bevonultam a hálóba. Persze nem aludtam, csak duzzogtam, hogy milyen szar nekem ... naná!!! Közben hallgatóztam.
A két nagy egy ideig rajzolt, majd Maja megkérdezte Eriket, hogy mondjon e neki mesét. Meséltek egymásnak, sajna a mesét nem hallottam, annyira nincs jó fülem. Kicsivel később puha lábacskákat érzek, Erik odakuckózott mellém, majd az ismerős hortyogás ... nem sokra rá, megint puha talpacskák, Maja ölelő karjai a nyakamon, majd lassú, ütemes lélegzése ... elaludt ... hát ilyen rossz dolgom van nekem ... :/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése