2012. június 15., péntek

Bölcsis! szülői

Hát nem mondom, hogy vártam az időpontot. Sőt, mondhatni hetek óta gyomor görcsöm van tőle, amitől kedvetlen és ideges vagyok. És most, hogy túl vagyok rajta, sem jobb ... persze sokminden igen. Pl, hogy megnyugodtam, szuper gondozó néniket kaptunk. Igaz az volt megígérve, hogy Erik helyére mehet, de mégsem így alakult. Gondozónő-párosokat bontottak szét és így lett nekünk egy Gyöngyi nénink - ő Eriknek is volt és imádom! - és egy Viki nénink, ő a másik csoportban volt, nagyon fiatal, de szereti a gyerekeket és nem rest leülni közéjük. 6 gyerek marad az előző csoportból és elvileg heten lesznek újak, a szülőin csak 6an voltunk és ebből is egyik anyuka szólt, hogy neki van egy tegnapi pozitív tesztje, szóval ők nem biztos.
Jana így napocska csoportos lesz - pont mint Maja ... el is gondolkoztam a dominó jelen, de aztán hogy megszokja, mivel majd oviban is ez lesz a jele, így gyorsan lestoppoltam a tulipánt. :)
Minden nagyon jó volt, aranyosak, kedvesek és tudom, hogy jó helye lesz, várják és szeretik, ami nagyon fontos, mégis egyre csak azt érzem, hogy nem akarom!!! Még a délelőtt ok, de hogy máshol aludjon ... brrr!!! Soha nem aludt még gyerekem a bölcsiben. Valamit érzem, kezdenem kell magammal, de igyekszem úgy megoldani, hogy a lehető legkevesebbet legyen benn. Gyomorgörcsöm van az egésztől ... meg úgy egyébként is, szinte óránként jönnek rám a síró görcsök ...kedvetlen vagyok és ez rányomja mindenre a bélyegét. Várom a nyarat, de ha nem tudom magam ebből kirángatni, akkor az utolsó közös nyarunknak nem sok szépet és jót jósolok.
És félreértés ne essék, nem a munkától írtózom és nem az alól akarom magam kivonni, csak egyszerűen szeretnék még egy évet kibekkelni valahogy, mert úgy érzem, hogy annyi még kell nekünk Janával. Olyan összenövésben vagyunk, hogy valami hihetetlen. KÉptelen vagyok elengedni, mert még olyan picike. Olyan nagyon ... és persze tudom, hogy nekem ő mindig is az marad. De két évesen, még olyan kicsike ... jobb lenne az oviig várni.
Szóval, most még minden nagyon kérdőjel ... és ez az amit nagyon nem bírok elviselni!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése