2012. május 15., kedd

Napok

Szédítő gyorsasággal telnek a napok. Tegnap este arra gondoltam, hogy szinte kétségbeejtő, ahogy eltelnek és észre sem veszem. Hihetetlen számomra.
Közben meg fáradt vagyok már én is, várom a nyarat, és közben mintha mennénk bele a télbe, már majdnem elő kell venni a téli kabátokat. :( Várom már, hogy ne kelljen rohanni, hogy reggel komótosan ébredezzünk, hogy délben kényelmesen ebédeljünk - ok, ez tényleg csak álom, mert általában mindenki szerint undorító amit főzök és köszönik, nem kérik - és hogy ne kelljen rohanni.
De most kaptunk meghívót szülinapi zsúrra és mikor beírtam a naptárba ... hát nem mondom, hogy ez a hetünk is pihenősre sikeredett.
Hétfőn a szokásos bölcsi, ovi, hittan mellé még egy kör városi látogatás is dukált nekünk Janával, mert Pimpi könyvet rendelt nekem és elmentünk érte.
Kedden Majáék a mogyoróhegyre kirándultak és bár a szokásos baba-mama klubot kihagytuk, mégis volt egy körünk a piacra, vásárolni, majd délután Majáért és torna.
Szerdán megint szokásos bölcsi, ovi kör után reggeli és rohanás vásárolni, több helyre is el kéne mennem, majd megint bölcsi, ovi és délután még egy szandál vásárlás is be van tervezve, hiába a rossz idő, elvileg jön a nyár.
Csütörtökön csak ovi, aztán délután torna, majd jön Pimpi és elvileg apával kettesben el tudunk tölteni pár órát. Talán ezt most a legjobban várom ...
Pénteken megint ovi, majd délután Pimpihez megyünk, mert gyerek nap lesz náluk.
Szombaton úszás, meg a Csobánkán lesz roller verseny, meg a Csillaghegyi közösségi házban is valami cirkuszos program, azt is jó lenne kicsit megnézni ... meglátjuk, mert ha mindenki megy úszni, akkor másra már nem lesz idő.
Aztán vasárnap meg csak egy szülinapi zsúr van.
És aztán megint hétfő és kezdődik minden előlről ... csoda ha tényleg nagyon fáradtnak érzem magam ... és ezek a frontok, és persze sikeresen meg is fáztam.

Jaj, de nyűgös poszt lett ... :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése