2013. július 30., kedd

Apa szabin

Sikerült apának kivennie egy hét szabit az esküvő után. Sajnos elég érdekesre sikeredett, ennek sok oka volt. Én is nagyon szenvedtem, eléggé szar lelkiállapotban voltam, meleg is volt, ráadásul az esküvő is levert minket anyagilag, így igen csak nem úgy alakult a hét, ahogy eredetileg terveztük. Persze nem mondom, hogy nem volt jó, csak máshogy alakult.
Hétfőn még lelkesek voltunk, és délelőtt elmentünk a Millienárisra, aranyhalakat etetni és kicsit játszóterezni.
Valamint lebeszéltem, hogy hétfőn-szerdán-pénteken Maja pótolhatja a múltkori úszást, így ő arra ment el hétfőn délután.
Aztán keddre Balatont irányoztunk elő, de valahogy nem úgy alakult. Végül is a gyerekekre fogtuk, mert napok óta csak üvöltve tudtak beszélni, így büntetésként a napot a szobájukban töltötték. Persze nem volt ennyire gáz a helyzet, valszeg mi fújtuk fel, mert már mi is kicsit nyűgösek voltunk. Szóval Balatont lefújtuk ... nem véglegesen, toltuk mindig, de végül tényleg a héten nem jutottunk le.
Szerdán délután megint úszása volt Majának. Meg Reni telefonált, hogy mi lenne, ha lemennénk a MOcsáros játszóra. Andiékat is hívtuk, így ott hűsöltünk végül. De tényleg, mert jó pár fokkal hüvösebb volt ott, mint itt a panelben. :) És álmodoztunk arról, hogy akkor talán egyszer, nem sokára itt fogunk majd szalonnát sütni ... tervben van, csak ennyi embert összehozni, megszervezni ... pedig csak rajtunk múlik. :)
Aztán a hét többi napja is leginkább a semmivel telt. A péntek kifejezetten olyan jól telt, hogy még az úszást is elfelejtettük.
Nem, vagyis úgy volt, hogy Gyula megkérdezte szerdán, mikor pasis összejövetel volt, hogy a barátnőjének lesz szülinapi bulija, és hogy nincs e kedvünk elmenni. Gyerekmentesen. Először megkérdeztem Pimpit, hogy nem jönne e el pár órára vigyáznio rájuk, de végül az ő ötlete volt, hogy mi lenne, ha inkább levinnénk őket mamiékhoz. MÉgis három ember lenne három gyerekre. Mamit is megkérdeztem, aki szintén benne volt, sőt felvetette, hogy ha már lúd, legyen kövér, vagyis mi lenne ha ott is aludnának és csak másnap mennénk értük.
Hát nagy döntés volt, mert hogy Jana még nélkülem soha nem aludt. De éreztem én, hogy ez most jó alkalom lenne. És bár nagyon izgultam, annyira hogy még az úszást, a jövő heti ebédet, Andiékkal megbeszélt szökőkút nézést is elfelejtettem, mégis belementem.
Persze Janától függött, mert ha beszélünk és nem érzi jól magát, akkor megyünk értük. Így is volt megbeszélve.
Szombaton reggel levittük őket. Kicsit maradtunk, aztán mentünk át Gyuláékhoz. Ott már tartott a medencés buli. Volt rengeteg kaja és pia. És rengeteg fiatal, mert Berni a 27. szülinapját ünnepelte vele egy korúakkal. Vicces volt, vagy nem is, inkább érdekes. De jó volt, mert teljesen elterelték a figyelmem, semmit nem aggódtam, hiszen tudtam ezer százalékos biztonságban vannak, és ha van valami, akor úgyis csörögnek. Aztán mikor megjött az sms, hogy Jana is szó nélkül elaludt, akkor teljesen eleresztettem magam, egy üveg bor bánta. :)
De jó volt, végre felnőtt programon,és hát csak egy éjszakáról volt szó.
Mert másnap keltünk és mentünk értük. Nagyon jól érezték magukat, igaz Jana kicsit a nyakamba ugrott. :)
Valószínűleg az is bejátszott, hogy a múltkor a nagyok voltak és bár ő nem hiányolta, hogy mehessen, most tudta miről van szó. ÉS persze ott voltak a nagyok is, szóval teljes mértékben szuperül sikerült ez a kikapcs. :)
Bónuszként még meg is ismerhettük Pimpi barátját, szóval tényleg egy szuper hétvége, nap volt.
Csak most a hétköznapokba nehéz beletrázódni ... pláne, hogy tegnap volt az év legmelegebb napja, és ez kitart a hét végéig ... :/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése