2013. július 29., hétfő

Mergit sziget

Egész héten el szerettem volna menni, aztán valahogy nem úgy jött össze. Végül csütörtökön - 2013.07.18. - sikerült időben kelni, viszonylag korán elindulni. Persze Reniékkel mentünk és jó is volt, mert Jana megint egy emberes gyerek volt. Gondoltam nem viszem a babakocsit, csak a hordozót, mert akkor végig csak ülni fog benne és hát nem azért megyünk. Ráadásul sok lépcső ... de ő meg úgy gondolta, hogy ok, hogy a hordozó, de akkor végig cipeljem. Ezen már az elején jól összevesztünk. :)
De azért jó nap volt. Megcsodáltuk a felújított szükőkutat, felmásztak az összes fára, virágokat néztünk és sokat, sokat mentünk. Ja és az állatokat is megnéztük. Jól elfáradtunk, tovább is maradtunk mint gondoltam volna. Végül apa előbb ért haza, mint mi. :) Egy baj volt csak, hogy a hordozó miatt nem hátizsákot vittem és a táska a sok víz miatt már a végére annyira húzta a vállam, hogy azt hittem elájulok.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése