2013. július 29., hétfő

Nyaralás

Az úgy volt ... hogy hirtelen ötlettel kedden - 2013.07.09 - apa hazajött a munkából, bepakolta a két nagyot a kocsiba és levitte a mamiékhoz. Jana épp bement a szobába és mire kijött, csak én voltam ott. Így ő mindenkinek azt mondta, hogy a nagyok eltűntek. Mondjuk annyira nem zavarta a dolog. :)
Szóval apa levitte őket és csak szombaton mentünk értük. 4 napot töltöttek lenn.
Én meg nélkülük. Janával. Mondjuk ez is annyira volt felejthetetlen. Megint egy gyerekesnek lenni ... kényelmesen a játszón, ketten egy gyerekre figyeltünk, délelőtt csak vele mentem bárhova ... Mondjuk programunk nem sok volt, annyi, hogy szerdán Mártiékkal elmentünk a Pünkire. Mivel én egy gyerekkel voltam, Reni meg kettővel, így el is fértünk az autójukban. És így sokkal kényelmesebb volt, főleg a haza út, amikor már mindenki nagyon fáradt volt.
Kényelmes volt egy gyerekkel strandolni, még akkor is, ha hárman voltak. :) Jó kis nap volt.
De a nagyokat sem kellett félteni, ők is voltak strandon és akkora élmény volt nekik, hogy azóta is mondják.
Maja bármikor visszamenne, bármennyi napra, de Eriknek úgy vettem észre, hogy elég volt. A kis lelkének. Olyan érzékeny, hogy sokszor nem is tudom kideríteni mi baja, addigra elmúlik. :/
Szóval nagyon jól érezték magukat, és Maja már várta hogy mikor ismételjük meg.
Nekem meg fura volt nélkülük de a jó az volt benne, hogy idegileg sokat pihentem és maximális biztonságban éreztem őket és ez nagyon megnyugtatott.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése