2013. július 6., szombat

Balatonlelle majdegy év után

Vicces, mert indulás előtt Erik kérdezte, hogy hova megyünk, én meg egyszerűbbnek találtam a blogon utána nézni, és képeket mutatni neki a helyről. És akkor szembesültem vele, hogy majd egy éve, július 12.én voltunk ott utoljára. Így még indulás előtt megfogadtam, hogy idén többször megyünk. Remélem sikerül betartani. :)
Most korábban indultunk a szokottnál. Nem délután, hanem még délelőtt elindultunk. De végül nem is volt baj, mert hosszú volt az út, és elnyomta őket az álom, mindenki aludt egy kicsit. És így legalább estig bírták is. Szóval hosszú volt az út is, valahogy most többen voltak az utakon. Végül valami lehetett, mert a Füredi lehajtónál olyan sor állt, hogy szerintem kilométerekkel előtte már azért alig tudtunk haladni. De végül jól és szerencsésen leértünk. A gyerekek már nagyon várták, bele is vetették magukat a vízbe. Igaz nem volt túl meleg, de később ahogy melegedett az idő, egyre jobb lett. De addig sem voltunk tétlenek, egy saját kis medencét építettünk. :)



 Ezért is szeretem annyira Lellét. Mondtam is apának, hogy mehetnénk bárhova, de itt legalább tudjuk, hogy ha nincs is kedvünk, vagy épp eluntuk az úszkálást és vízben hempergést, akkor tudunk sarazni. És nekem ez fontos, mert anno én nagyon szerettem sarazni, és ez az amit csak ritkán tudok megadni nekik. Nem így Lellén. :)
Aztán mire végeztünk, megéheztek, még jó, hogy egy rakat vajas kiflit vittünk. :)
 Apa meg addig úszott egyet Majával. A víz is jó volt végül is. Mondjuk ami vicces volt, az egyben félelmetes is. Mert hogy gondolom a tavalyi kis vizállás miatt, tele volt gödörrel a víz. Volt olyan, hogy két lépésre álltunk egymásól apával, nekem a sípcsontom közepéig ért, neki meg a mellkasáig. Szóval így nem igazán lehetett beengedni a gyerekeket csak úgy. Jana meg is ijedt, így ő köszönte és leginkább nem kért a mély vízből ... :)






 A nap eltelt. Aztán 5 óra fele azt vettük észre, hogy feltámadt a szél. Hatalmas hullámok lettek, és láttuk is, hogy a másik oldalon eshet, sőt viharjelzés volt. Meg engem kicsit fel is bosszantott egy család, akik nem rég érkeztek, és szó nélkül széttúrták a mi kis medencénket, majd a kislány még szét is dobálta a cuccainkat, és mikor Maja rászólt, csak nevetett. Anyjával szintén. Szóval, jobbnak láttuk, ha odébb állunk, mielőtt baj lenne. A szokásos pakolás közben a füvön hempergés következett. Ez lett a kedvenc képem! :)
 Azt gondoltuk, hogy mivel nagycsaldosként olcsó a kompozás, akkor menjünk át Füredre. Hát így is lett. Igaz a kompozás nem volt jó élmény, mert most kivételesen mikor volt kártyánk, nem szóltak, hogy olcsóbb így a jegy, én szóltam rá a nőre, mikor már a blokkot adta, így eléggé húzta a száját. De sebaj, mert mi öten, kevesebb mint kétszáz forintból mehettünk át, csak szegény autónk volt kicsit drágább, neki nem számított, hogy nagycsaládos autó. ;)


 Füred pedig megint jó döntésnek bizonyult. :) Volt valami rendezvény, ami keretén belül épp egy Grúz (?) csapat adta elő a kishableányt, amit a mieink szájtátva néztek. :)
 Aztán megtaláltuk Csöpi bácsit is, akit naná, hogy meg kellett mászni. ;)
 Sajna a körforgóra nem volt pénz, mert azt már egy énekes-gitáros lánynak eldobták. :)
 És így eshetett meg, hogy még ebbe a távcsőbe sem néztünk bele, de azért jó móka volt.
 Helyette megmászhattak mindent, és meg is tették. Még egy valamire való képet sem lehetett róluk készíteni. Rohangáltak, másztak, nagyon jól érezték magukat.



 Itt épp Erik magyaráz. Folyamatosan szóval tartott, és mikor már elegem volt belőle, és nem is értettem mit akar, akkor lefényképztem. Ettől zavarba jött és abbahagyta. :)

 A napot végül egy spray-festővel fejeztük be. Minket apával megrohantak az emlékek, mikor anno Zadar városában találkoztunk először ilyennel. :) Hej de rég is volt az, gondtalan, szabad évek. :) És anno vettünk is egy képet, ami most épp a szekrény mélyén csücsül és várja, hogy alkalmas helye legyen ... :)
 Végül már elég későn indultunk haza, így majdnem éjfél lett, mire a gyerekeket letettük és mi is ágyba kerültünk. De szerintem csodás nap volt. Minden benne volt, amitől jó lehet egy nap. Kár hogy csak egy napig tartott. .... :)
Balaton, megyünk még!!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése