2013. január 26., szombat

Maja:

Ha marad még pár fogam és az összes pónit megkaptam, akkor kérek majd neked is. :)

Kiesett a foga végre, tegnap egész napos küzdelem és mozgatás után végre kiesett. Kétszer segítettem neki, de végül ő húzta ki. Olyan büszke volt magára. :) Én meg rá! Az oviban alvás közben szórakozott vele, és már úgy jött haza, hogy azt gondoltam, nem engedem íg aludni, mert lenyeli. De azért még rá kellett segíteni. Apát is mozgósítottam fogtündér ügyben, így mikor este végre kiesett, gyorsan a párna alá dugtuk és reggelre tádám, ott volt az őn pici pónim egyik lója. Persze a kicsik irigyek és ők is szeretnének és Erik rettentően el van keseredve, hogy neki nem esik ki a foga, és Maja ezért találta ki a fenti mondatot. Azért aranyos, és rendes, hogy a tesójának is ad, de csak szigorúan azután, hogy neki meglett mind! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése