2013. január 6., vasárnap

Fellépés

Pénteken szólt Bea néni az oviban, hogy lesz egy kiállítás megnyitó, ahol megkérték, hogy játszák el a három királyokat az ovisokkal, és hogy ha ráérnénk, akkor Majára is számít.
Hát mi ráértünk. Eriket is hívták, de tudtam, aludni fog, és ha Erik is jönne, akkor Jana is, akinek meg egyáltalán nem való kiállítás megnyitó. :)
Csak itt volt a Szent József házban, így nem mentünk túl korán. Pont mire elaludtam volna, akkor kellett indulni. :) Elvileg úgy volt, hogy a műsor végén lesznek, de mikor odaértünk, már nagyon vártak minket, mert hogy mégis az elején lesznek. Bea néni azt mondta, nagyon számított Majára, mert Katica nem tudott jönni, így Maja a fő hangadó. Én csak reménykedtem benne, hogy valóban így is lesz. Nehogy a szerepléstől elmenjen a hangja.
Édesek voltak, próbáltak, aztán kaptak ingeket, beöltöztek, aztán egy kis megnyitó beszéd volt, és jöttek az ovisok. Nagyon cukik voltak. Az első dalnál még nem is annyira, de a másodiktól kezdve valóban kihallottam Maja hangját. Édes volt, mert tele önbizalommal, hangosan és öntudatosan énekelte és nem tévesztett, tudta mi miután jön. Nagyon büszke voltam rá. :)
Tud ő, ha összeszedi magát.
És a jutalom sem maradt el. Mondjuk erre nem is számítottunk, meglepetés volt. Mégpedig, hogy mindenki kapott egy-egy milka tábla csokit és volt még pogácsa, rágcsa innivaló. És még egy kézműveskedés is, ahol wc papír gurigából királyt csináltak és még két csipeszt lehetett feldíszíteni. Maja nagyon ügyes volt, csinálta, csak messziről figyeltem. Így volt lehetőségem beszélgetni is.
Más anyukák is mondták, hogy milyen ügyes volt Maja és hogy nem tudták miért várják annyira Maját, de a műsor alatt megértették. Én meg csak úgy dagadtam a büszkeségtől. :)
Reméljük, csak így marad majd a suliban is.
Ahol végre apával dűlőre jutottunk. Nagy megkönnyebbülés, bár nem lsze könnyű, de most úgy érezzük, hogy megéri az áldozatot. Meglátjuk, legyen igazunk. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése