2013. január 10., csütörtök

Erik születésnap

Hát szerintem elég jól sikerült megünnepelni. :)
Előtte nap szóltam az oviban, hogy nem mennek, mert Erik szülinapja lesz, és együtt töltjük. :)
Reggel korán keltünk, már énekelve keltettük a kisfiút. :) Aztán jól megölelgettük és mindenki felköszöntötte.
Majának egyszer csak eszébe jutott, bebújt a bunkerjába és kutatott, matatott egy darabig, majd kijött egy babával és oda adta Eriknek, hogy ez a meglepetése, boldog szülinapot Erik. Olyan édesek voltak, Maja ahogy szeretettel adta, Erik ahogy szégyenlősen elfogadta. :)
Aztán összepakoltunk, megreggeliztünk és irány az Aquaworld!!!! Mert hogy ugye Erik szülinapi programja a vizes party. :)
Kicsit izgultam, mert hideg volt, a leesett hó nem tette vonzóbbá, hogy vizes legyek. Semmi kedvem nem volt vizeskedni, inkább valami meleg helyen lettem volna. De végül nem volt gáz, mert nem emlékeztem rá, de az aquaworldben padlófűtés van!!!! Az öltözőben és a vizes térben is. Hát így mondhatom tényleg szuper volt.
Gyorsan átöltöztünk, meglepően zökkenő mentesen. Kicsit könnyebb volt a tavalyihoz képest, mikor Jana még olyan kicsi volt. :) Most ő is várta, hogy menjünk, állt sorba a cuccaiért és öltözött a rucijába. :) Édes volt!
Egyből a gyerek részleg felé vettük az irányt. Pechünkre épp egy ovis csoport volt ott. Szerencsére viszont kb 20 perc után elmentek, így igazán kiürült a medence. Hétköznap elég barátságos volt minden, alig voltak. Kedvünkre csúszkáltunk, kb ezerszer a csúszdán. :) Igaz én eleinte nem voltam túl lelkes a gyerekcsúszda iránt a tavalyi esetemből kiindulva, egyáltalán nem akaródzott felmenni és lecsúszni. De a végére belejöttem.
Végül is kb 40 perc után Jana lilára fagyott, így elmentünk az egyik jacuzziba és ott töltöttük az idő nagy részét. A gyerekek nagyon élvezték. A víz meleg volt, a két kicsi karúszóval lebegett és úszott, Maja meg a búvár szemüvegében lebegett és merült. Nagyon ügyesen.
Majd kicsit még visszamentünk a gyerek medencébe és végre én is csúsztam párat. :) Egyedül!!!! ;)
Apa is elment kicsit, lecsúszott a fánkos csúszdán és fejest ugrott a mélybe ... majd ment volna még, de persze valakinek mindig kellett wc-re menni. :)
Meglepően gyorsan eltelt a két óra. Kicsit felvetődött bennem, hogy talán jobb lett volna egész napos jegyet venni, de az öltözéskor azért láttam rajtuk, hogy elfáradtak és elég volt. Talán jövőre hosszabban maradunk. :)
Felöltöztünk, ami megint meglepően jól sikerült. Hajat szárítottunk, mindenki a sajátját. :) Aztán autóba ültünk és elmentünk egy MC-be, apa beígérte a sült krumplit. :) A víz miatt szerintem elég jól is ettek, majd mivel játszóházasba mentünk, játszottak kicsit, majd hazajöttünk. :)
Itthon aztán én elmentem elaltatni a két kicsit, Maja semmiképpen nem akart aludni. Már nagynak érzi magát, hiába kellene neki néha, mert fáradt.
Amikor a két kicsi elaludt, eszembe jutott, hogy ma torna is van, és mivel az elmúlt másfél hónapot kihagytuk, így kéne már menni.
Maját rábeszéltem, de mielőtt elindultunk volna, felkeltettük a két kicsit, és Erik megkapta az ajándékát. A Flynn távírányítós autót a verdákból. :) Olyan édes volt, mert nagyon örült neki. Később, mikor megkérdeztem mi tetszett a legjobban a napban, akkor ezt a pillanatot mondta. :) Úgy örültem, hogy sikerült jó ajándékot venni.
Aztán itthagytuk őket, hagy gyakoroljanak. Mi meg Majával elmentünk a tornára. Útközben találkoztunk Anitáékkal, szerencsére családosan jöttek, szánkóval. Anyukák bekísértük a lányokat tornára, utána kicsit trécseltünk, majd mivel a fiúk lilára fagytak, bejöttek kicsit, és pont végszóra megérkezett apa is a két kicsivel a torna végére, szánkóval!
Így nem mardt más választás, mint egy szülinapi szánkózás. Előbb csak húztuk őket, hazafele, majd kitalálták, hogy menjünk el hátra a dombra. Így szülinapi csúszkálás lett. Nagyon jól érezték magukat. Egyedül csúsztak ... csak Janát nem mertem egyedül lecsúsztatni. :) Ügyesen irányították és fékeztek, és nagyokat nevettek.
Azért nem maradtunk olyan sokáig, mert másnap ovi volt. De pont kellemesen elfáradt mindenki és még nem fáztunk annyira. Így hazajöttünk, egy gyors fürdés után pedig még egy kis torta járt az ünnepeltnek. Édes volt, mert együtt hárman fújták el a tortán a gyertyákat. :)
Aztán már csak egy ünnepelt választ esti mesét volt és vége lett a nagy napnak.
Szerintem jól sikerült kis nap volt, igazán kihoztuk belőle a legtöbbet. :)
Bennem meg szinte egész nap peregtek a képek, a kis Pucuról! :) A kis béka testéről, a puha kezecskéiről, a mosolyáról, a mazsola evéséről, a husi lábairól, a mellkasomon való pihegéséról, vagy mikor Maja magához húzta, hogy baba, én babám. :) Annyi minden összegyűlik 4 év alatt és mégis egy szempillantás alatt eltelt. Annyi emlék és élmény, nem is lehet rá emlékezni és csak az érintés és a nevetés csilingelése marad meg. Azért jó lett volna egy kis 4 éves összeállítás ... de remélem bepótolom, hamarosan. Kis nosztalgia az én kis Pucumról! 4 éves nagyfiamról! Hihetetlen!
Isten éltessen sokáig drága fiam!

Képek persze nem készültek, mert mostanában megélni szeretem a pillanatot és nem elkapni. :) Azért remélem ez az írás majd segít később emlékezni, ha már képek nincsenek. Azért egy 4 éves képet felteszek ám! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése