2012. március 10., szombat

Nőnapi meglepi

történt ugyanis, hogy szombat volt. Délelőtt Erik és apa úszni mentek. Délután meg Maja volt hivatalos Katica szülinapi bulijára. Én meg ettől olyan nyűgös voltam!!!! Mert hogy végre szombat, végre nem kell rohanni és időre menni, közben meg mégis. Mert program van. És pedig én csak elmennék úgy sétálni, meg különben is.
Végül mikor elvittük Maját a bulira, mi is elmentünk és a közeli játszótereken játszottunk kicsit. Jó volt máshol lenni. :)
Igen, oda felmászott, egyedül ...
És le is csúszott ...
Ki hinné, hogy a két kép készítése között, csak pár másodperc volt ... elfáradt, na! :)
Mikor hazajöttünk, apa lassan elindult Majáért, én meg itthon maradtam a két kicsivel. Mivel korán megfürödtek, éppen híradót néztem, mikor csörrent a zárban a kulcs. Oda se néztem, gondoltam apa az Majával. Csak feltűnt, hogy nagyon csöndben van, gondoltam nagyon jó, Maja elaludt. De nem, mikor felnéztem, Pimpi állt az ajtóban. Nem hittem a szememnek, Kérdeztem, hát te??? Mire ő, hogy apa megrendelte ma estére bébiszitternek. Nem is tértem magamhoz.
Apa megjött, öltöztünk és indultunk, mert páros randi volt, Alexékkal mentünk el egy kicsit lazítani gyerekmentesen.
Persze végül mozi lett belőle, meg előtte egy pohár bor, de annak ellenére is jól sikerült az este, hogy a film nagyon rossz volt. Jó kis meglepi volt, Alex sem tudott róla semmit, mindketten alig tudtuk összeszedni magunkat a meglepetéstől. De olyan jól sikerült, hogy ha rajtunk múlik, lesz folytatása is.
A legjobb pedig, hogy Jana tökéletesen viselkedett Pimpinek, a legkisebb sírás nélkül aludt el, ivott is neki, és a nagyok is nagyon örültek, hogy Pimpivel aludhatnak el. És a bébiszitter még reggel is állásban volt, így mi kicsit még tudtunk nyújtózkodni. Olyan jó volt!!!!!!!! Végül szuper napra sikeredett. :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése