2012. március 9., péntek

Mami szülinapja!!!!

Mert azért igyekeztünk erre is időt szakítani. Pimpivel rég elterveztük. Megszerveztük és ha nem is tökéletesen, de végrehajtottuk. És naná, hogy ezt is Csillinek köszönhetem.
Mert volt egyszer az a bizonyos halpedikűr. Amiről maminak is meséltem, és mondtam, egyszer elviszem. Hát eljött ennek is a napja.
Apát megkértem, maradjon itthon, ő vigyázott a gyerekekre, mi meg hárman, mami és a két kislánya együtt töltött egy napot. Reggel találkoztunk, sétáltunk a West Endben, majd kávéztunk egyet a Starbucks-ban - ami nem mellesleg, nekem csalódás volt, nagyobb bummra számítottam, de semmi különös nem volt. Végül elmentünk és mami kapott egy halpedikűrt, megspékelve egy kis thai lábmasszázzsal.
És mielőtt Csilli feljajdulna - akinek egy egész testes thai masszázsban volt része - nem, mami kifejezetten élvezte, nem fájt neki, sőt ... egy hasonló egész testesre már be is nevezne. :) Szóval nem kell gondolkodni, mi legyen a következő meglepi! :)
A masszázs nagyon jól sikerült, nagyon kedvesek voltak, még a mami egy boldog szülinapos dalt is kapott, mert mikor szóltam, hogy itt vagyunk és akkor anyum lenne, a nő összerakta és elénekelte meglepetésnek a dalt! :) Olyan aranyos volt.
Én meg borzasztóan jól éreztem magam, hogy sikerült jót kitalálni.
Végül azért megkoronáztuk a napot - sajna nem egy csillagos éttermi ebéddel, hanem csak egy KFC-re futotta. :) De azt legalább az Arénában ettük meg! ;)
Én világot láttam, gyerekmentes napom volt, maminak emlékezetes lett a szülinapja, Pimpi pedig ... nos, ő legalább jó sok csomagot cipelt aznap is. :))))

Apa meg ötösre vizsgázott. És kiderült, hogy Jana csak engem szivat. Másnak nem hisztizik, jó kislány. Persze ettől nekem nem lett jobb! :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése