2012. március 18., vasárnap

Hosszú hétvége 4.

Mert sosem elég!!!
De egyre jobbak lettek a napok. Erre a napsütéses napra egy igazán család-barát programot szerveztünk. Reggel összepakoltunk, csomagoltam elemózsiát is és autóba ültünk, át a városon, meg sem álltunk a keresztanyumékig. Ott aztán jó sok meglepetés várt ránk. Először is Lili-baba. Édes mosolygós nagylány szaladt felénk a zöld füvön. Olyan édes volt. Igaz, akaratosságban talán versenyre kelhet már lassan Janával és persze ennek megfelelően a két kis kakas sokszor egymásnak feszült. De olyan édesek voltak.
Aztán kis idő elteltével megérkezett Luca-baba is. Drága tündér Gábor kezében olyan icike picike, de egyébként meg olyan sokat nőtt, mióta utoljára láttuk. Érdeklődő hatalmas szemeivel, mindent megvizslatott. MInden érdekelte és nem riadt vissza senkitől és semmitől. Maja és Erik körberajongta. Bár érdekes volt, hogy Maja inkább Lucáért volt oda, Erik pedig ha lehetett, akkor Lilit pesztrálta.
sőt, aztán egy extra meglepetésben is volt részünk, mert végül Ica néniék is ott voltak. Haj, de régen láttam őket, és milyen jó volt. Utoljára még mikor buszoztunk rengeteget Gáborék esküvőjére. Tényleg, akkor még Janát nem is látták!! :) Persze édes volt Ica néni, mert mondta, hogy azért nyomon követnek ám minket, mert nap, mint nap olvassa ám a blogom. :) Nem semmi!!! Ezúton is sok puszit és nagy ölelést küldünk nekik!!!
Sajnos, ilyenkor mindig eszembe jut, hogy bár az én nagymamám is látná a mi kis csimpilótáinkat. Hogy örülne nekik, és mennyi mindent kapnának tőle, mint ahogy én is kaptam. :) Úgy hiányzik!!! Még mindig!!! :(
Szóval, igazán jó kis hangulatban, mondhatni piknikeztünk, mert mindenki kinn sütkérezett a napon és olyan jó meleg volt, hogy igazán nem is vettem észre, hogy elreppent az idő.
Pedig maradtam volna még, mert igazán jó érzés, mikor a saját rokonai körében lehet az ember és mikor látja, hogy a gyerekeik milyen jól elvannak.
Ja, és milyen jó volt Bogit is látni, akinek már megint kerekedik a pocakja, és nem is akárki kerekedik ottan, egy picike fiú növöget. :) Újra fiú lesz a családban!!!!!! Nem is kell már rá olyan sokat várni. Egy nyár elröppen és ... jaj, de jó is lesz nekik. Én meg csak irigykedem!!! :)

Végül csak eljöttünk és kis autókázás után úgy láttuk, nem fog itt senki aludni, mindenki nagyon felpörgött az eseményektől, így a Budakeszi vadaspark felé vettük az irányt.
Naná, mire odaértünk és parkolót találtunk, Jana bealudt. De ezt kihasználva piknikeltünk egyet az autó hátuljában. Janát is felkeltettük, és míg a nagyok a paraszt udvart fedezték fel, addig Jana az erdőben meg is ebédelt és már be is vetettük magunkat a parkba.
Nagyon jól telt már megint a délután. Jó idő volt és a gyerekek is nagyon élvezték az állatok közelségét.
A végén még egy állatbemutatós shown is résztvettek a nagyok, míg én majdnem megetettem Janát a sakállal. - Jana elég közel ment a ketrec azon részéhez, ami be volt nádazva, de a sakál kiszagolta és szinte érintette a kis kezét az orrával ... kicsit azért megijedtem, de főleg utána. Azért ez nem volt épp gyerekbarát ...
Végül azért csak el tudtunk szakadni a parktól és még egy fotkározás után autóba ültünk, ahol aztán nem kellett sokáig altatni a gyerekeket. A szép tavaszban meg apával autóztunk is egyet.
Fáradtan, de olyan sok élménnyel tértünk haza, hogy egyáltalán nem bántuk az egész napos állást. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése