2012. március 7., szerda

Csilli, MIlán és Levi

Évente egyszer azért illik. Nem mondom, hogy sűrűn találkozunk, de annál jobban telnek ezek a találkozások. Lassan egy éve, tavaly épp Maja szülinapján jöttünk össze, szóval ideje volt már.
Édesek voltak, késtek, ahogy szoktak :) de épp jókor, mert sikerült mindent befejezni. Erik már nagyon várta őket. Sikerült palacsintát sütni, ahogy nekik is. Erre ráérzünk! :)
Édesek voltak, ahogy a fiúk betipegtek a megilletődöttség legkisebb jele nélkül, mégis kedvesen és aranyosan és illemtudóan. Már akkor megzabáltam Milánt. Aztán később a szerelem még inkább nőtt csak. Levi meg egy kis tündér Mackó volt Ahogy jött, ment, felfedezett. Jó volt végre normális családdal találkozni, ahol nem őrülnek meg a gyerekek. :)
Így még nekünk is jutott idő beszélgetni. De azért az enyémek csak nem bújtak ki a bőrükből. Végül volt sírás, volt duzzogás és Jana részéről a szokásos hiszti és cicin lógás.
Akár elnézést is kérhetnék Csillitől, hogy végül talán többet látta a cicimen lógni Janát, mint nélküle engem. Dehát, nálunk ez már csak így van. Legalább ízelítőt kapott milyen is, mikor panaszkodom. :)

Azért az mindenképpen említést érdemel, hogy mikor Jana meglátta a fiúkat pohárból inni, ő is kért. És - most lebukok, hogy jó utólag írom ám a sztorit! ;) - ami a leginkább meglepő, hogy így egy hét elteltével kijelenthetem, Jana iszik pohárból!!! Többször és sokat és ügyesen. Ennek is eljött az ideje. Már ezért is megérte, hogy vendégeink voltak!!!

1 megjegyzés:

  1. Na nekem meg jó másfél hét elteltével meg a reagálásra is van időm:)))) Basszus ma se mozdultam ki a konyhából egész nap, mondjuk anyuéknál voltunk csütörtök óta, így legalább a fiúk egész nap a kertben voltak. Lett is színük:)
    Figyu nálunk is az volt most a 3 napban, hogy Levi halál jól elvolt, és ahogy engem meglátott, hisztisre váltott. Oké nem annyira nagyon, de azért ahhoz képest, hogy anyuéknak egy angyal, így ha engem meglátott (és azért elég sokat látott:)))) azonnal nyafogni kezdett. Anyuék pont ezt mondták, hogy valamiért én váltom belőle ezt ki. Fasza. És akkor legközelebb kezet is foghatunk:)) Húúú komolyan örülök, hogy Levi már nem cicizik, mert valahogy van egy olyan sejtésem, hogy pont azt csinálná, mint Jana veled...:)
    Ma tönkölypalacsintát csináltam én is, és pont olyan fincsi lett, mint amit Te sütöttél nekünk:) A fiúk ezt is befalták, aminek örülök, mert ezekszerint tökmindegy melyik liszt, csak palacsinta legyen:)

    VálaszTörlés