2012. március 23., péntek

MIndenki máshol

Csak nevettem a minap. :)
Mert hogy Janámat - nem tudom írtam e - de átköltöztettem a gyerek szobába. Kicsit zsúfoltak lettek és még kell rendezkedni, próbálom kitalálni, de azért jó lett. A gyerekek is élvezik, mindig mondják, hogy most bemegyek és vigyázok Janára. És felettébb érdekes, de Janának is úgy tűnik jót tesz. Azóta elég jó éjszakáink vannak. Értsd úgy, hogy olyan 2 és 4 között kel egyszer, cicin visszaalszik, majd 5kor ébred és akkor már áthozom, mert nagyon nem akaródzik neki akkor már visszaaludni. De 6 fele csak sikerül és akkor meg reggel keltenem kell, mert készülődünk.
Szóval, most mind együtt alszik a gyerekszobában. Legalábbis el. :)
Apa kinn a nappaliban, én meg egyedül bitorlom a hálóban a nagyágyat. Egy darabig, mert aztán elkezdődik a vándorlás.
Szóval a múlt éjjel is. Maja gondolt egyet és átjött hozzám. Erik felébredt mikor Jana ébredt 3kor, így ő kiment apához a nappaliba. Mikor Jana meg kelt 5kor befeküdtünk Erik ágyába, hogy ne zavarjuk Maját. Mikor meg a kicsik felkeltek, apát bezavartam a hálóba, hogy tudjon még kicsit aludni. Így történt, hogy végül a reggel senkit nem ért ott, ahol épp elaludt. Szeretem ezeket az éjszakákat. Mert így olyan vicces a reggel.
És igen, úgy tűnik jó hatással van rám, hogy tudok éjjel aludni, mert telve energiával elég sokmindenre futja időmből, kedvemből. A szopik is mintha, de tényleg mintha csak ritkulnának, köszönhetően mondjuk annak, hogy sokat vagyunk úton, jövünk megyünk játszóterezünk és ott nem mindig jut eszébe. És persze annak is, hogy bár nem rettenetes mennyiségeket, de azért iszik is Jana.
Szóval már látom a fényt az alagút végén. Már csak azt kellene feldolgoznom, hogy megkaptam Jana jelentkezési lapját a bölcsibe ... nagyon nem tudom mi lesz velünk szeptembertől ... de erről majd máskor értekezek. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése