2012. március 13., kedd

Elmúlt két éjszaka

ami már megér egy posztot.
Múlt éjjel úgy döntöttem, hogy elég volt éjjel is hallgatni közvetlen közelről Jana hisztijét, így kiköltöztem apa mellé a nappaliba. Végre együtt aludtunk ... de nem sokáig, mert egyszer csak megjelent életem másik pasija így abban a kivételes helyzetben voltam, hogy két pasi között aludtam, akik ráadásul történetesen szeretik is egymást. Persze azért nem tartott sokáig az idill, mert úgy hajnal 5 fele vendég érkezett. Jana személyében. Aki fogta magát és kimászott az ágyból és átsétált hozzánk. Hupsz, a másik kettő ilyet soha nem csinált. Soha nem másztak ki az ágyból

Ma éjjel szintén apa mellett gondoltam tölteni az éjszakát. Elaludtam, apa még gépezett. Aztán arra keltem, hogy Maja fekszik köztünk. Nem tudom, miért is gondoltam, hogy majd pont ő nem fog követni. Aztán kis idő múlva Erik is megjelent, így már a két nagy között fekve, apát már alig látva aludtunk. Végül hajnalban megint megjelent a művésznő, színpadias bevonulással és ekkor gondolta úgy apa, hogy akkor ő most keres magának egy jobb helyet és ment be a hálóba, otthagyva engem a három csemetémmel, akiknek egyiknek a karomon, másik a cicimen, harmadik meg az oldalamon fekve aludt még egy kicsit ...

Ezek után merre meneküljek, ha aludni szeretnék???!!! :)))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése