2012. január 21., szombat

Erik szülinap - harmadik felvonás

Jaj, nagyon féltem ám ettől a naptól. Ha rajtam múlott volna, akkor még pár évet vártam volna, no de mit tehet az ember lánya, ha egyszülött fiú csemetéje azzal áll elő, hogy márpedig ő bulit szeretne, amire meghívná a barátait és már sorolja is őket ... mit tehet? Hát meghívót gyárt és felkészül és tortát rendel és lelkileg felkészül a lehetetlenre.
Kicsit furcsa volt, hogy Maja már 5 éves lesz, mégis Eriknek tartunk bulit, dehát kérem, aki követel a szülinapján, az kap is. ;)
Szóval azért időben igyekeztem szólni mindenkinek, mert tudtam a meghívók csak utolsó pillanatban készülnek el. Azért nem is bánom, hogy így alakult, mert a szülők tudták, a gyerekeket meg nem kellett kínozi, hogy még 13at alszunk ... :)
De elkészültek a meghívók is és együtt kézbesítettük is. Már ez is olyan jó móka volt. Erik számolta és próbálta észben tartani, kinek adtunk már és kinek kell még.
Aztán elkészült fejben a menü is és még időben sikerült Szilvivel is megbeszélni a torta részleteit. Nem akartunk már nagy dolgot, elvégre már két tortát is elfogyasztottunk, de azért mégsem lehet kihagyni a NAGY tortát!!! És mivel Villám lázban égünk, ezért lett a torta neve: Út kipufogó fürdő felé.
Szóval, eljött a nagy nap. Már nagyon várták mindannyian. Erik előtte szerencsére egy nagyot aludt, Janámat is sikerült lenyomnom, Maja meg segített apának kidíszíteni a nappalit. Lufikat aggadtak mindenfele. Anya meg a konyhában sürgött. Töki pompost csináltam, de újévi fogadalmamhoz híven nem fehér lisztből, így azért nem is lett 100%os. :( De mivel fejben nem voltam kész teljesen, ezért mindent elfelejtettem, apát is vagy 4szer küldtem le a boltba, így mivel a menü része volt a palacsinta is, ezért azt Maja kifejezett kívánságára fehér lisztből készítettem. Meg csináltunk még kókusz golyót és ugye volt még a torta. Szerintem elég gyerekbarátra sikeredett.
Szóval, aztán elkezdtek jönni a vendégek is. Először Olivérék. Mivel Rebus beteg lett, így csak ketten jöttek. Alex ötletére az ajándékozást eltettük a torta evés utánra. Most már bánom, legközelebb nem így csináljuk. Mert a tortát mindenki várta de aztán gyorsan rohantak ajándékot nyitni és még csak nem is tudta értékelni a sokmindent. Jobb lett volna érkezéskor odaadni. Dehát okosodik az ember, évek és rutin kell hozzá. :)
Szóval Olivérék megérkeztek, aztán jöttek Anitáék, ők is csak ketten, mert Balázs nem mehet közösségbe. Végül befutottak Mártiék is, teljes létszámmal végre valaki!!! :) Zsófiék meg előtte már lemondták, mert hogy Zsófi nagyon taknyos lett. Azért Panni átugrott az ajándékkal, mi meg nem hagytuk, hogy üres kézzel menjen el. :)
Elkezdődött a játék. A gyerekek belevetették magukat. Csak egy pillanatra lett megszakítva, mikor a tortát behoztuk. Édesen körbe ülték az asztalt, és segítettek elfújni a gyertyákat.
Majd gyors ajándék bontás következett és már rohantak is vissza játszani.
Pont ahogy terveztem, mikor kezdett eluralkodni a káosz ... lámpákkal rohangáltak, és sötétet csináltak mindnehol, akkor elővettük a gipsz figurákat és elkezdtek festeni. Már bánom, hogy nem volt rá idő és nem sikerült mágnest ragasztani a hátuljára, mert akkor érdekesebb lett volna, no de hát mint mondtam, mindig tanul az ember.
A festés kicsit lenyugtatta őket és lassan el is kezdtek szálingózni hazafelé a vendégek.
Összességében jó kis buli volt. Bár voltak hiányosságok és az én fejem sem volt 100%osan a helyén, mégis szerintem a gyerekek - és valjuk be ez a lényeg - jól érezték magukat.
Dundi kicsit jobban lefoglalt mint gondoltam volna, el is fáradt a végére és már csak én voltam jó neki és persze a cici ... de legközelebb már nagyobb lesz és akkor már mi is tanulunk a hibáinkból, szóval nem szegte kedvünk semmi, következő bulira fel!!!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése