2012. január 4., szerda

Bilibe!!!!!!!!!!!!!

Hát komolyan, ha nem velem történik, el sem hiszem.
Erik bölcsiben volt délelőtt, Maja oviban. Összeszedtük őket és délután elmentünk az Ikeába kicsit. Bár féltem tőle, hogy fáradtak és hogy fognak viselkedni, Majától jó ötlet volt, hogy mikor odaértünk szólt, hogy együnk, így mindenféle atrocitás nélkül zajlott a vásárlás. Sőt, megkockáztatom, rég éreztük magunkat ilyen jól együtt.
Aztán hazajöttünk. Gyors vetkőzés és irány a kád.
Apa vetkőztette Janát, én a két nagyot. Mikor apa végzett, lement a cuccokért. Én vetkőztetés közben zörgést hallok ... mikor kész vagyok, odanézek és mit látok?
Jana volt az. Pucéran fogta magát és ráült a bilire és BELEPISILT!!!!! Felállt és örült magának, mi meg körbe ültük és tapsoltunk és nevettünk és örültünk neki. Aztán kiöntöttem és ő meg ráült és nyomott és belepukilt. Aztán megint örült magának és mi is neki. Aztán megint ráült és belepukilt ... és még legalább 3x. :)
Olyan édes volt. Komolyan mondom, hihetetlen a csaj. Csak lát és néz és tanul. És semmit nem kell neki megmutatni, mert már tudja. Elképesztő! Büszke vagyok rá, nagyon!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése