2013. szeptember 22., vasárnap

Szüret 2013

Szóval egy nyugis hétvégére készültünk. Nem gondoltunk semmit sem csinálni. Reggel felkeltem, és elmentem, mert megvettem Jana szülinapi ajándékát, aztán vásároltam és egy pár ruhát is vettem a babaruha-börzén. Mikor hazaértem, épp Pimpi hívott, hogy szüretelni vannak és hogy milyen kevesen vannak és szinte csak a család, és hogy milyen jó idő van ... lényeg, hogy elhangzott, hogy de kár hogy nem megyünk és már akkor megvolt az ötlet, hogy dehogy nem. Pimpi is telefonált, hogy megbeszélte mindenkivel, menjünk le. A gyerekek sem ellenkeztek, így gyors pakolás után nem sokkal a Balatonnál találtuk magunkat, ahogy szüretelünk. VAgyis imitáljuk a szüretet. :) Jól jött ki, mert mindenki elaludt a kocsiban, szerencsére. Így tényleg kipihenve érkeztünk. Az út is jól telt és gyorsan. A szüretből sem volt már sok. :)
Késő este indultunk haza. Sokat szaladgáltunk, játszottunk, nagyon nagyon jól éreztük magunkat és egyáltalán nem bántuk meg,hogy végül lementünk. Bár az idő lehetett volna kegyesebb, de sebaj, majd legközelebb. :) legalább nem esett.
Ott volt Zsófi, Kornél barátnője, aki olyan kedves volt, a gyerekek rögtön megszerették. Mesélt nekik Bogyó és Babócát és egy csomót játszott velük. Főleg Jana volt oda érte, hazafele már úgy emlegette, mint a barátnője.

 Luca kipróbálta az összes utazó játékunkat. A pónis is bejött neki.


 Erik személyében pedig igazi játszótársra, barátra lelt. Együtt mentek mindenhova. Erik kereste Lucát, Luca pedig Eriket.

 Az autós utazó játék is bejött. :)
 A reggeli bababörzén vettem egy jó kis állatos könyvet. Hát az sem maradhatott ki a sorból. Együtt nézegették.
 Maja ráragadt Pimpire. :)




 Pimpi megtanította Majának a láncszemeket horgolni. Azóta karkötőket és gyűrűket gyárt. :)
 A horgolási láz, még apát is megérintette. :)


 A két kis kópé persze megtalálta a szódás üveget, és persze rájöttek, hogyan használhatják. :) Édesek voltak.
 Luca pedig elköltötte a vacsoráját.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése